یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

منتقدان در کاخ سی‌ودومین جشنواره فجر؛

خرازی‌ها: بنی‌اعتماد در جدیدترین اثر خود ناامید است

شهرام خرازی ها

یک منتقد گفت: رخشان بنی اعتماد در جدیدترین اثرش ناامید است هم سبکش تکراری است و هم فیلمش سرشار از سیاهی است.

شهرام خرازی ها، منتقد سینما که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «قصه ها» ساخته رخشان بنی اعتماد، اظهار داشت: این فیلم کولاژی از موقعیت های مختلف اجتماعی در تهران وحشی و افسارگسیخته امروز است.


عضو انجمن منتفقدان و نویسندگان سینمای ایران در ادامه خاطرنشان کرد: رخشان بنی اعتماد در جدیدترین ساخته خود نا امید کننده است هم سبکش که تکراری است و هم فیلمش که سرشار از سیاهی است.


خرازی ها تصریح کرد: این فیلم ترکیبی از آثار قبلی رخشان بنی اعتماد است اما کسانی که فیلم های قبلی این کارگردان را هم ندیده اند نه از موضوع فیلم سینمایی «قصه ها» سر در نمی اورند و نه قادر اند با کاراکترهایش همذات پنداری کنند.


این منتقد و روزنامه نگار در ادامه افزود: سکانس های فیلم «قصه ها» بیش از حد کشدار و مطول هستند و دیالوگ ها به نوع رها، بی بنیان و باری به هر جهت هستند. فیلم در مواقعی از ریتم می افتد و تماشاگر را کسل می کند.


شهرام خرازی ها در پایان این گفت وگو ،خاطرنشان کرد: نقش افرینی فاطمه معمتداریا و اپیزود مربوط به او تنها و تنها امتیاز فیلم جدید رخشان بنی اعتماد محسوب می شود. فیلم در جذب مخاطب به هیچ وجه موفق نخواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.