چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

حسین قناعت «ما نباید بمیریم» را می‌سازد

حسین قناعت کارگردان فیلم زخم شانه حوا در نشست

حسین قناعت در حال نگارش فیلم سینمایی «ما نباید بمیریم» است و قرار است این فیلم را اوایل سال آینده کلید بزند.

حسین قناعت کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگارسینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلم سینمایی با نام موقت «ما نباید بمیریم» هستم که احتمالا نام این فیلم تغییر خواهد کرد. این فیلم به نوعی در ژانر انقلابی به شمار می رود.

کارگردان «زخم شانه حوا» در ادامه در مورد این فیلم توضیح داد: فیلمنامه اپیزودیک راجع به سه زن در سنین مختلف است. یکی از این زن ها، سیاسی زمان شاه است، دیگری یک خبرنگار سال ۸۹ یا ۹۰ است که در حال حاضر در حال تکمیل این فیلمنامه هستم.

«کارگردان من ونگین دات کام» در ادامه در مود زمان کلید  خوردن این فیلم، توضیح داد: صحبت هایی با دوستان مختلف برای تهیه و سرمایه گذاری این کار انجام داده ام و به محض تکمیل فیلمنامه ، درخواست برای پروانه ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم و اگر شرایط کار به روال عادی و منطقی پیش برود، بتوانیم این فیلم را بهار سال آینده جلوی دوربین ببریم.

بنا بر این گزارش، حسین قناعت متولد سال ۱۳۴۴ آمل است. وی فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستار کارگردانی با فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

«زخم شانه حوا»، «ماجراهای اینترنتی» و «من و نگین دات کام» در کارنامه سینمایی حسین قناعت به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.