دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

جلوخانی صداگذاری «50 قدم آخر» پوراحمد را انجام می‌دهد

50 قدم آخر

مهرداد جلوخانی صداگذاری و میکس فیلم سینمایی «50 قدم آخر» جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگارسینماپرس، فیلم سینمایی «50 قدم آخر» جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد پس از اتمام فیلمبرداری فیلمبرداری توسط واروژ کریم مسیحی تدوین شد.

بنابراین گزارش، فردین خلعتبری در حال ساخت موسیقی این اثر و مهرداد جلوخانی نیز کارهای صداگذاری و میکس نهایی کار  را انجام می دهد.

نسخه ای از این فیلم برای بازبینی به دفتر جشنواره سی و دوم فیلم فجر ارسال شده است و گروه تمام تلاش خود را می کنند تا پس از اتمام مراحل فنی فیلم به جشنواره سی و دوم فیلم فجر ارسال شود.

بنابراین گزارش، این فیلم سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعاتی لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین گذاری شده در خاک عراق میرود و 17 روز تمام با پایی زخمی انتظار می کشد تا بالاخره به کشمکش می آیند ولی...

بابک حمیدیان، طناز طباطبایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

50 قدم آخر

این فیلم محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است. فیلمنامه این فیلم توسط کیمورث پوراحمد با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش در آمده است.

پروانه ساخت این پروژه اواخر سال گذشته به تهیه کنندگی سعید سعدی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد.

سعید سعدی امسال با سه فیلم «سیزده» ساخته هومن سیدی، «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله و «50 قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد در جشنواره حضور دارد.

50 قدم آخر

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: کیومرث پوراحمد، مشاور فیلم نامه : حبیب احمید زاده، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: واروژ کریم مسیحی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، چهره پرداز: خسرو ملکان، مدیر صدابرداری: محمد مختاری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: احسان بیگلری، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: امیر حسین شجاعی، دستیار کارگردان: بهنام راهنمایی، مدیر تدارکات: نادر قنبری، مدیر تولید: نادر جلالی و تهیه کننده: سعید سعدی. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.