جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

ابوالفضل جلیلی: ساخت «مسیر معکوس» منوط به فروش «حافظ» و «ابجد» است

ابوالفضل جلیلی در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

ابوالفضل جلیلی از پر کردن فرم سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای دو فیلم سینمایی «داروگ» و «حافظ» خبر داد و گفت برای فیلم جدیدم منتظر تامین بودجه هستم.

«ابوالفضل جلیلی» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: برای فیلم سینمایی «مسیر معکوس» به تازگی پروانه ساخت دریافت کردم و همچنان منتظر تامین بودجه برای ساخت این فیلم هستم.

کارگردان «گال» ادامه داد: اگر  موسسه رسانه های تصویری کارهای قبلی ام  مثل: «ابجد» و «حافظ» را خریداری کند که «مسیر معکوس» را شروع خواهم کرد در غیر اینصورت همچنان در انتظار هستم تا این موسسه فیلم های قبلی ام را خریداری کند تا با پولش بتوانم «مسیر معکوس» را بسازم.

کارگردان «گل یا پوچ» در ادامه افزود: قصه «مسیر معکوس» به جوانان می پردازد و قرار است همه بازیگران فیلم از بازیگران کمتر شناخته شده استفاده شوند.

«ابوالفضل جلیلی» در  پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد : برای دو فیلم سینمایی «حافظ» و «داروگ» حضور در جشنواره فیلم فجر فرم حضور در جشنواره سی و دوم فیلم فجر را پر کرده ام و منتظرم ببینم این دو فیلم در جشنواره پذیرفته خواهد شد یا خیر.

بنابراین گزارش، «ابوالفضل جلیلی» متولد 1336 ساوه، فارغ التحصیل کارگدانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی فعالیت سینمایی را با کارگردانی فیلم های کوتاه آغاز کرد.

فیلم های «داروگ»، «حافظ»، «گل یا پوچ»، «ابجد»، «دلبران»، «دان»، «یک داستان واقعی»، «دت یعنی دختر»، «گال»، «بهار» و «میلاد» در کارنامه ابوالفضل جلیلی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.