چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

نمایش زندگی شهید چمران در فیلم فجر

لشکری‌پور: «چ» حاتمی‌کیا با بهترین کیفیت آماده نمایش است

فیلم چ

لشکری‌پور خبر داد: «چ» با صدای دالبی در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد یافت و همانطور که قبلا قول داده‌ایم نسخه با کیفیت و نهایی را در جشنواره خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در جشنواره فجر امسال با صدای دالبی به نمایش در می آید و نسخه کامل و با کیفیت آن تا پایان هفته آماده می شود و سر انجام انتظار برای دیدن آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا به سر می آید.

 پژمان لشکری پور، نماینده فارابی در فیلم «چ» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: در حال حاضر رتوش صدا و تصویر فیلم «چ» در حال انجام است و تا چند روز آینده به پایان می رسد.

لشکری پور تصریح کرد: «چ» با صدای دالبی در جشنواره حضور خواهد یافت و تمام مراحل فنی را در ایران و با کیفیت استاندارد انجام داده ایم. همانطور که قبلا قول داده ایم نسخه با کیفیت و نهایی را در جشنواره خواهیم دید و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

فیلم سینمایی «چ» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی بنیاد سینمایی فارابی طی دو سال تولید شد. فیلم «چ» ابراهیم حاتمی کیا دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را در جریان یکی از عملیات‌هایش روایت می کند.

بازیگران اصلی فیلم سینمایی «چ»، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.