دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

«خط‌ویژه» با نت‌نویسی موسی‌پور به سمت فیلم فجر می‌رود

نمایی از فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی

مصطفی کیایی از ساخت موسیقی جدیدترین ساخته خود خبر داد و گفت: موسیقی این فیلم را آرمان موسی‌پور می‌سازد و سعی می کنیم آن را به فیلم فجر برسانیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مصطفی کیایی در گفت و گویی کوتاه از آهنگسازی فیلم سینمایی «خط ویژه» جدیدترین ساخته خود خبر داد و گفت: موسیقی این فیلم را آرمان موسی پور به عهده گرفته  و مشغول نت نویسی روی آن است.

وی به مراحل فیلمبرداری اشاره کرد و افزود: بخش بیشتر این فیلم فیلمبرداری شده و تنها سکانس هایی که در فضای شب است را باید فیلمبرداری کنیم.

کیایی با اشاره به این خبر که فیلم سینمایی «خط ویژه» به علت فرصت زمان کمی که برای ساخت آن وجود داشت، همزمان با فیلمبرداری تدوین می  شود، افزود: تدوینگر این فیلم جعفری جوزانی است که همزمان با فیلمبرداری کار تدوین را انجام می دهد. تا 10 الی 15 روز دیگر فیلمبرداری تمام می شود و در اولین فرصت به دست آمده این فیلم را برای دبیر خانه جشنواره بین المللی فیلم فجر ارسال خواهیم کرد.

از عوامل فیلم سینمایی «خط ویژه» می توان به: نویسنده و کارگردان:مصطفی کیایی / تهیه کننده:مسعود جعفری جوزانی،منصور لشگری قوچانی / مدیر فیلمبرداری:مهدی جعفری / تدوین:نیما جعفری جوزانی / موسیقی:آرمان موسی پور / مدیر چهره پردازی:مهرداد میرکیانی / مدیر صدابرداری:امیر نوبخت / مدیر تولید:میثم کائد / دستیار اول کارگردان:هومن خواجه نوری / مدیر برنامه ریزی:رضا بختیاری / عکاس:محمد فوقانی اشاره کرد.

گفتنی است در سومین ساخته مصطفی کیایی بازیگرانی چون: هانیه توسلی، میترا حجار، سام قریبیان، مصطفی زمانی، میلاد کی‌مرام، هومن سیدی، محسن کیایی و پریناز ایزدیار به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.