یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

زیباسازی:بیلبوردهای «استرداد» را ما پایین نکشیدیم/ مدیرپخش فیلم: زیباسازی از ترس قالیباف اشتباهش را گردن نمی‌گیرد!

استرداد

مدیر پخش دفتر «نسیم صبا» افزود: از آن جایی که محسن علی اکبری؛ تهیه کننده «استرداد» در برنامه هفت جمعه شب این موضوع را خطاب به محمدباقر قالیباف؛ شهردار تهران عنوان و از او درخواست پیگیری این اقدام را کرد مسئولین زیباسازی ترسیدند ما شکایت کنیم و دیروز جوابیه صادر کردند.

سعید خانی؛ مدیر پخش دفتر «نسیم صبا» در گفت و گویی با خبرنگار سینماپرس در واکنش به توضیحات سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: هادی صادقی؛ معاون تبلیغاتی و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با مدرک ثابت کند که این اقدام کار آن ها نبوده است.

وی ادامه داد: هادی صادقی به تمام شرکت هایی که دفتر تبلیغاتی صبا با آن ها قرارداد بسته بود، اعلام کرد که حق نصب دوباره این پوسترها و بیلبوردها را ندارند و حداکثر تا پایان روز شنبه؛ 16 آذر ماه فرصت دارند که تمامی بیلبوردها را جمع آوری کنند.

خانی در پاسخ به این سوال که پس چرا سازمان زیباسازی شهرداری اعلام کرده که اطلاعی از ملیت بازیگر زن فیلم نداشته است؟، اظهار داشت: این ادعا را به شدت تکذیب می کنم زیرا این سازمان با مسئولین دفاتر پخش تماس گرفته و قبل از اقدام خود از ملیت این بازیگر با خبر شده است و اعلام کرده تنها در زمانی می توانید این بیلبوردها را نصب کنید که چهره بازیگر خانم در آن ها نباشد.

مدیر پخش دفتر «نسیم صبا» افزود: از آن جایی که محسن علی اکبری؛ تهیه کننده «استرداد» در برنامه هفت جمعه شب این موضوع را خطاب به محمدباقر قالیباف؛ شهردار تهران عنوان و از او درخواست پیگیری این اقدام را کرد این مسئولین ترسیدند ما شکایت کنیم و ادیروز این جوابیه را صادر کردند.

خانی با تاکید بر این امر که این اقدام قطعا از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران بوده است، بیان کرد: پس چه کسی بیلبورد های پل مدرس-ظفر را پایین کشید؟! تمام بیلبوردها به صورت کامل پایین کشیده شد، تنها یکی از بیلبوردهایی که در خیابان میرداماد نصب شده بود، صورت بازیگر خانم را با کاتر بریده بودند که نمی دانم این کار چه کسی است.

گفتنی است سازمان زیباسازی شهر تهران امروز اعلام کرد که نقشی در ماجرای برداشتن بیلبوردهای فیلم «استرداد» در سطح شهر نداشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.