شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

بهزاد فراهانی در گفت‌وگو با سینماپرس:

اجرای «خون و گل سرخ» مشکلات زیادی دارد/ مدیر دست‌خالی مدیر جدید حساب نمی‌شود!

بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تئاتر

بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر ضمن بیان اینکه در حال حاضر مراحل تمرین نمایش «خون و گل سرخ» است، در رابطه با انتظارات خود از معاون هنری وزیر ارشاد عنوان کرد: مدیر جدید اگر با دست خالی آمده باشد پس مدیر جدید نیست و همان مشکلات گذشته برای تئاتر تکرار خواهد شد.

بهزاد فراهانی؛ بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینماپرس در رابطه با وضعیت تمرینات نمایش «خون و گل سرخ» که قرار است به زودی روی صحنه برود ،اظهار داشت: در حال حاضر در مراحل پایانی میزانسن در تمرینات نمایش «خون و گل سرخ» به سر می بریم، البته هنوز موسیقی، لباس و دکور حاضر نیست که به زودی آن را نیز شروع خواهیم کرد. این نمایش از سوم دی ماه، در دو سانس 17:30 و 21:30 در تالار حافظ به روی صحنه می رود.

 

وی در رابطه با داستان نمایش «خون و گل سرخ» اظهار داشت: این نمایش یک نمایش اجتماعی است که نگاهی به مردم و انتخاب های آنها و نتایجی که از این انتخاب هایشان می گیرند دارد، و در حقیقت حرف اصلی این نمایش احترام گذاشتن به فرهنگ و سنت های خودمان دارد.

 

فراهانی با اشاره به مشکلاتی که برای به صحنه بردن این نمایش داشته است، اظهار داشت: قرار بود که نمایش را در سالن دیگری به صحنه ببرم اما مشکلات زیادی بر سر راه اجرای این نمایش به وجود آمد. در حال حاضر منتهای یاری از سوی مسئولان تالار حافظ با گروه من می شود، اما اینکه بخواهیم یک کستینگ 30 نفره را در تالار حافظ اجرا کنیم سختی های خودش را دارد و نمی توانم آن را انکار کنم.

 

این کارگردان در رابطه با انتظارات خود از مدیریت جدید هنری، خاطر نشان کرد: مدیر جدید اگر با دست خالی آمده باشد پس مدیر جدید نیست و همان مشکلات گذشته برای تئاتر تکرار خواهد شد، انتظارمان این است که در حوزه مدییت هنری واقع بین باشیم و به فرهنگ و هنر کشورمان نهایت احترام گذاشته شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.