شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

حمید بهمنی: «گام‌های شیدایی» با حذف و اضافه اکران خواهد شد

گام های شیدایی

«حمید بهمنی» درباره اکران فیلم «گام‌های شیدایی» گفت: باید راش‌هایی از مراسم اربعین به فیلم اضافه و اصلاحیه‌هایی هم در فیلم لحاظ شود.

«حمید بهمنی» کارگردان فیلم سینمایی «گامهای شیدایی» درباره اکران این فیلم به سینماپرس گفت: فیلم حذف و اضافاتی دارد و باید راش هایی از مراسم اربعین به فیلم اضافه و اصلاحیه هایی هم در فیلم لحاظ شود.

وی درباره پروانه نمایش فیلم افزود: این اصلاحیه ها از سوی خود من بوده است و فیلم برای اکران مشکلی نخواهد داشت.

بهمنی درباره شرایط اکران این فیلم، یادآور شد: دوستان باید از اکران «گامهای شیدایی» حمایت کنند تا شاید ظرف یکی دو سال آینده این فیلم اکران خواهد شد. بعد از آماده شدن نسخه نهایی فیلم با پخش کننده ها وارد مذاکره خواهیم شد.

گام های شیدایی

از بازیگران این فیلم می توان به لوریت حنینو، مریم کاویانی، كوروش تهامي ، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، فخرالدین صدیق شریف، یوسف مرادیان، بهنوش طباطبایی، مبینا سعادت آتشی، محمدجواد جعفرپور و با حضور افتخاری امیریل ارجمند اشاره کرد.

خلاصه داستان : داستان این فیلم روایت‌گر زنی است به نام جولیا که به خدمت ارتش آمریکا درآمده و در تلاش است مداركی را كه در حین انجام وظیفه در این كشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یكی از سناریوهای آزادسازی عراق به تصویر كشیده می‌شود. اشغال عراق توسط آمریكا در 21 مارس سال 2003 در سایه شعارهایی نظیر مبارزه با تروریسم، برقراری صلح جهانی، نابودی سلاح های کشتار جمعی و اعطای دموكراسی و آزادی به مردم عراق و همین طور اتفاقات منطقه در چند سال اخیر، دست مایه اصلی داستان این فیلم قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.