یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

علیمراد با «بیا آشتی کنیم» به تلویزیون می‌آید

عبداله علیمراد

عبدالله علیمراد یکی از انیماتورهای ایران به زودی با انیمیشن 13 قسمتی «بیا آشتی کنیم» مهمان تلویزیون خواهد شد.

عبدالله علیمراد از انیمیشن سازان ایرانی که تاکنون انیمیشن‌های عروسکی بسیاری از قبیل: روزی کلاغی، سپید بالان، بهادر، یکی کم است، ورود به دنیای عروسکی، کوه جواهر و تجربه و ترفند را ساخته است.

علمیراد در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس از جدیدترین ساخته خود خبر داد و گفت: یک سریال سیزده قسمتی که هر قسمت آن شش دقیقه است را در دست ساخت داریم.

وی ادامه داد: این سریال که انیمیشنی عروسکی است از محصولات حوزه هنری انقلاب اسلامی است که هنوز مشخص نشده از کدام شبکه تلویزیونی پخش شود.

نویسنده کتاب «دنیای عروسک ها» افزود: در این انیمیشن 13 قسمتی با محمدرحیم بختیاری، امیرحسین علیمراد، سروش دیانتی و علیرضا اوجی همکاری می کنم.

علیمراد ضمن اشاره به نام این انیمیشن اظهار داشت: در ابتدا نام این انیمیشن را «همسایه‌ها» گذاشته بودیم اما به علت تکراری بودن این عنوان با بررسی‌هایی که صورت گرفت برای این انیمیشن نام «بیا آشتی کنیم» را در نظر گرفتیم.

گفتی است عبدالله علیمراد با ساختن «ورود به دنياي عروسک ها» به عنوان پيوند دهنده دو فيلم كوتاه «طوطي و بقال» و «كوه جواهر»، فيلم پويانمايي بلند «قصه‌هاي بازار» را ارائه كرد كه موفق به دريافت جايزه ويژه هيات داوران جشنوارة فيلم فجر شد.

وی همچنین صاحب تأليفاتی چون «نگاه: چگونه فيلم عروسكی بسازيم» و «روش‌های ساده متحرک سازی» نيز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.