شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

لیالستانی: منتظرم فکری برای اکران «ساکن خانه چوبی» کنند!

لیالستانی

کارگردان فیلم ساکن کلبه چوبی گفت: این فیلم در جشنواره کودک اصفهان نمایش داده شد اما از اکران عمومی این فیلم بی‌خبرم، باید منتظر ماند تا تهیه کننده با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فکری به حال اکران آن کنند.

حسینعلی لیالستانی درباره اکران فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» به سینماپرس گفت: این فیلم در جشنواره کودک اصفهان نمایش داده شد اما از اکران عمومی این فیلم بی‌خبرم، باید منتظر ماند تا تهیه کننده با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فکری به حال اکران آن کنند، چرا که تهیه کننده با دوستانش در پخش صحبت هایی را انجام داده بود که هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

لیالستانی درباره فعالیت این روزهایش گفت: در حال نوشتن هستم، نوشتن به این شکل نیست که فیلمنامه ای را ادامه بدهم و هنوز به یک فیلمنامه منسجم نرسیده ام.

«ساکن خانه چوبی» تازه ترین ساخته حسینعلی لیالستانی در مقام کارگردان است که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده رفت.

پروانه معصومی، امیرحسین آرمان، بهزاد خداویسی، فردوس کاویانی، داریوش اسدزاده، نعیمه نظام‌دوست، پیژن پیشدادی، کیمیا حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.