یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱

خرقه‌پوش از «متروپل» کیمیایی به «طبقه حساس» تبریزی رفت

طبقه حساس

سینماپرس-گروه سینما/ مصطفی خرقه‌پوش که در حال تدوین فیلم «متروپل» کیمیایی است تدوین فیلم «طبقه حساس» کمال تبریزی را نیز بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار سینما مصطفی خرقه‌پوش از تدوینگران با سابقه ایران دو تولید مهم سینمای ایران را در سال 92 تدوین خواهد کرد.خرقه‌پوش که هم اکنون در حال تدوین «متروپل» آخرین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی است،چند روز پیش با امضا قراردادی رسما تدوین فیلم سینمایی «طبقه حساس»کمال تبریزی را پذیرفت.

 

خرقه پوش در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: در حال تدوین نهایی «متروپل» مسعود کیمیایی هستم و فکر می کنم تا دو هفته آینده به اتمام برسد.

 

تدوینگر «متروپل» گفت: مسعود کیمیایی الان در ایران نیست،اما تا موقعی که به مسافرت نرفته بود هر روز برای تدوین به ما سر می زد و در جریان همه امور قرار داشت. .البته این چندمین تجربه من و کیمیایی است وبا اعتمادی که بین ماست انجام می‌شود.

 

وی درباره «طبقه حساس»کمال تبریزی گفت: فعلا که تمام حواسم را به «متروپل» معطوف کرده ام و بعد از به پایان رساندن این فیلم تدوین «طبقه حساس» را شروع می کنم.

 

خرقه پوش ادامه داد: با کمال تبریزی درباره فیلم «طبقه حساس»صحبت کرده ام و نظرات او را شنیده ام و من هم سعی می کنم در تدوین خواسته های او را به سرانجام برسانم به طوری که تدوین بتواند به فیلم کمکی کرده باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.