چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

«بزرگمرد کوچک» بدون تبلیغات شهری اکران شد

بزرگ مرد کوچک

سینماپرس-گروه سینما/ پروانه مرزبان؛ تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» از نمایش فیلم در 13 سالن سینما از صبح امروز در تهران خبر داد.

پروانه مرزبان؛ تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، درباره نمایش فیلم «بزرگمرد کوچک» در سالن های سینما گفت: تبلیغات تلویزیونی فیلم از امروز آغاز می شود. اما متاسفانه به دلیل گرانی تبلیغاتی شهری نتوانستیم تبلیغاتی شهری و بیلبورد برای فیلم داشته باشیم. در حالی که این فیلم با موضوع دفاع مقدس آماده شده و موضوع آن رشادت های بهنام محمدی است.

 

وی درادامه افزود: ما سرگروه سینمایی نداریم و در ۱۳سالن فیلم به نمایش درآمده است امیدواریم تلویزیون و شهرداری در حوزه تبلیغات فیلم مساعدت کنند تا فیلم آنگونه که باید دیده شود و مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

 

بنابراین گزارش، فیلم در سالن سینماهای آزادی، ملت، راگا، سپیده، شاهد، ماندانا، کیان، شکوفه، دهکده، نور، سمرقند، بهاران ، پامچال به نمایش درمی آید و پخش فیلم توسط حوزه هنری صورت می گیرد.

 

بزرگ مرد کوچک

«بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق دقیقی است و درباره فداکاری ها و رشادت های شهید بهنام محمدی و هوشمندی او در جلب اعتماد عراقی ها به خود و استفاده از امکانات آنها در کمک رسانی به نیروهای خودی است.

 

در این فیلم بازیگرانی چون: شبنم قلی خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب الهیاری، پرهام دلدار، جواد سلام پور، مجتبی قربانی به همراه تعدادی از هنرمندان تئاتر آبادان نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.