چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

انتظارات سینماگران از رئیس جدید سازمان سینمایی/۵

درخشنده: ترجیح می‌دهم خانه سینما و اصناف سینمای ایران هرچه زودتر باز شود

پوران درخشنده

سینما پرس – گروه سینما/ کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» همچون دیگر سینما گران ایرانی به بیان خواسته های خود از رئیس جدید سازمان سینمایی کرد و در این رابطه گفت: امیدوارم با اقداماتی سازنده شکاف میان سینماگران برداشته شود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، نگرانی و دغدغه های اهالی سینما برای سینمای ایران مسئله جدیدی نیست و چه در دولت نهم، دهم و چه پیش از آن نیز همیشه اهالی سینما مطالباتی را از مسئولان وقت داشته اند. و اما با شروع دولت یازدهم و انتصاب حجت الله ایوبی به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی موج جدیدی از درخواست ها مطرح می شود که شاید یکی از مهمترین آنها مسئله خانه سینما و حل آن باشد، به هر روی هر کدام از سینما گران بارها و بارها دغدغه های خود را بیان کرده و همواره به دنبال گوشی برای شنیدن حرف هایشان بوده اند. امید است که حجت الله ایوبی که در بدو ورودش به سازمان سینمایی اولویت خود را به شنیدن حرف های سینما گران گذاشته است بتواند با سیاست ها و راهکارهای خود موجب رشد و شکوفایی سینمای ایران شود. سینمایی که نیاز به دلسوزی و همدلی همه سینما گران دارد. در این بین به سراغ برخی از سینما گران رفته و از انتظاراتشان سوال کردیم برخی به بازگشایی خانه سینما برخی هم به ایجاد وحدت میان سینما گران اشاره کردند.

 

پوران درخشنده کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن ابراز آرزوی موفقیت برای رئیس جدید سازمان سینمایی عنوان کرد: من شناخت قبلی از رئیس جدید سازمان سینمایی ندارم با این وجود امیدورام که آقای ایوبی نگاهی کلان نسبت به سینما داشته باشد و بتواند با اقدامات سازنده خود شکافی که میان سینماگران ایجاد شده است را برداشته و میان آنها وحدت ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه امیدوار است روزی برسد که سینما گران همه با یک چشم دیده بشوند ادامه داد: انتظار من از رئیس جدید سازمان سینمایی قرار دادن امکانات در اختیار همه سینماگران است و اینکه با فعالیت های مثمر ثمر خود بتواند تجربه های جدیدی را برای سینمای ایران رقم بزند.

 

وی در رابطه با خانه سینما خاطر نشان کرد: ترجیح می دهم خانه سینما و اصناف سینمای ایران هرچه زودتر باز شود تا اینگونه سینما گران از تفرقه راحت شوند باید سینماگران بتوانند به راحتی مطالبات خود را در خانه سینما مطرح کنند. به هر حال امیدورام این مشکلات نیز به زودی رفع شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.