دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

چینی‌ها به تماشای «حاشیه اقیانوس» نشستند

حاشیه اقیانوس

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس» در نخستین هفته اکران خود در چین فروش بالا و چشمگیری برابر با ۴۵/۲ میلیون دلار را برای خود رقم زد.

به گزارش سینما پرس، فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس» (Pacific Rim) به کارگردانی گیلرمو در تورو در نخستین هفته اکران خود در چین موفق شد فروشی برابر با ۴۵/۲ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم اکشن فانتزی «حاشیه اقیانوس» در دیگر کشورهای جهانی فروشی برابر با ۷/۸ میلیون دلار را کسب کرد و در مجموع با فروشی برابر با ۵۳ میلیون دلار توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینماهای سراسر جهان به غیر از سینماهای آمریکای شمالی را به خود اختصاص دهد.

 

گیلرمو دل تورو به همراه تراویس بیچام فیلمنامه «حاشیه اقیانوس» را نوشته‌اند و این فیلم اکشن فانتزی ماجرای یک تیم حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد که سعی می‌کنند کره زمین را در برابر هجوم موجودات عظیم‌الجثه دریایی نجات دهند. چارلی هانام، ادریس البا و رینکو کیکوچی نیز از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس» ایفای نقش کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی «اسمورف‌ها ۲» نیز توانست در این هفته فروشی برابر با ۵۲/۵ میلیون دلار را در سینماهای سراسر جهان به غیر از سینماهای آمریکای شمالی کسب کند و با تکیه بر این مبلغ فروش پس از «حاشیه اقیانوس» در رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه این هفته سینماها قرار بگیرد.

 

جی دیوید استم به همراه دیوید ان ویس فیلمنامه «اسمورف‌ها ۲» را نوشته‌اند و در این قسمت موجودات کوچک آبی به همراه دوست انسان‌اشان برای نجات «اسمورفت» تشکیل یک تیم می‌دهند، زیرا به دلیل اینکه او می‌داند چگونه طلسم جادوگر را از بین ببرد توسط «گارگامل» دزدیده شده است.

 

قسمت نخست انیمیشن «اسمورف‌ها» با اکران در سال ۲۰۱۱ میلادی توانسته بود فروشی برابر با ۵۶۳ میلیون دلار را در سینماهای سراسر جهان برای خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.