سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

عبدالهی از علت تأخیر در اجرای «بازرس» سخن گفت

مصطفی عبدالهی

سینما پرس - گروه هفت هنر/ مصطفی عبدالهی ضمن بیان اینکه از سال گذشته تصمیم به اجرای نمایش «بازرس» دارد از روند به صحنه بردن این نمایش با سینما پرس گفت و گو کرد.

مصطفی عبدالهی کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد نمایش «بازرس» گفت: قرار بود که این نمایش را سال گذشته در تئاتر شهر کار کنم ولی در رابطه با سالن جواب قطعی به من داده نشد، اگر چنانچه شورای بازبینی کا را تأیید کند و مسائل مالی آن نیز حل و فصل شود من بدون شک این نمایش را به صحنه می برم .

 

وی ادامه داد: «بازرس» اثری از نیکلاس گوگول نمایشی پر پرسوناژ است از همین رو نیازمند حمایت های مالی است اگر چناچه مسائل مالی آن حل نشود مجبور هستم متن کم پرسوناژی که نیاز به صرف هزینه های بالا داشته باشد را برای اجرا در نظر بگیرم.

 

عبدالهی تصریح کرد: با توجه به اینکه با حسن باستانی قبلا همکاری داشتم تمایل زیادی برای یک همکاری مجدد با وی داشتم از همین و از وی درخواست کردم که در صورت امکان وی متنی را در اختیارم قرار بدهد که آن را اجرا کنم، باستانی نیز نمایشنامه «داش آکل» را در اختیارم گذاشت که نتوانستم با آن متن ارتباط برقرار کنم.

 

این کارگردان در مورد شرایط جسمی خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر تحت درمانم و نیمی از وقت خود را  در بیمارستان سپری می کنم، هزینه های درمان سرسام آور است اما نه تنها از من بلکه از هنرمندان دیگری هم که با مشکل من دست و پنجه نرم می کنند حمایتی صورت گرفته نشده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.