یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

آغاز تصویربرداری سری جدید مسابقه «چهار‌، سه‌، دو،‌ یک»

جواد مولانیا با اجرای یک مسابقه سینمایی به تلویزیون بازمی گردد

چهار سه دو یک

سینماپرس - گروه تلویزیون/ تضبط سری سوم مسابقه تلویزیونی « چهار، سه، دو، یک» از روز سه شنبه 25 تیر ماه آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس: در سری سوم مسابقه تلویزیونی «چهار سه دو يك» شرکت کنندگان در گروه های چهار نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند. ضبط سری جدید این مسابقه در۶۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای آغاز و تا نیمه‌های ماه رمضان ادامه دارد و برای عید فطر آماده پخش می‌شود.

 

در سری جدید این مسابقه علاوه بر اینکه همه‌ی شرکت‌کننده‌ها در همه‌ی آیتم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرند، رویکرد برنامه تخصصی‌تر شده و متمرکز بر موضوع بازیگری است.

 


همچون سری گذشته  يك گروه سه نفره داوری شامل كارگردان، منتقد و بازيگر رقابت شرکت کنندگان را مورد قضاوت قرار مي دهند و این مسابقه با اجرای جواد مولانیا و داوری ابوالفضل جلیلی‌، میکائیل شهرستانی‌، شهرام خرازی‌ها و شهرام جعفری‌نژاد به روی آنتن می‌رود.

 


در سری جدید مسابقه هر گروه در سه برنامه‌ی متوالی مسابقه می‌دهند و در پایان سه برنامه مشخص می‌شود که کدام گروه دارای امتیاز بیشتر است و به مرحله‌ی بعد راه می‌یابد.

 


 مسابقه بخش غير حضوري هم دارد كه افرادی که از شهرستان ها تمایل به شرکت در مسابقه دارند و امکان حضور در آزمون حضوری برایشان فراهم نیست می توانند در زمینه بازیگری، نمایش نامه خوانی و اجرا با ارائه یک فیلم ۲ دقیقه ای از توانایی های خود در قالبDVD  به گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما در این مسابقه شرکت کنند و در هر برنامه یکی از آثار به نمایش در می اید و در هيات داوران بررسي و امتياز آن به شركت كنندگان داده مي شود.

 

دکور این برنامه بر مبنای قاب یا فریم توسط میلکا سهرابی زاده انجام گرفته است و متناسب با موضوع برنامه طراحی شده است.

این برنامه به تهیه کنندگی حسین مروی تولید می شود.

انتهای پیام/ع.ن/ن.ف - ب.ب 

برچسب‌ها

نظرات

  • مهدی توسلی ۱۳۹۳/۰۵/۰۶ - ۰۲:۴۵
    0 0
    با سلام و خسته نباشید به تمام عواملی که برای این مسابقه زحمت می کشند می خواستم از مجری خوب این برنامه جناب آقای جواد مولانیا و تمام عوامل پشت صحنه تشکر کنم. من خودم یکی از بینندگان این مسابقه هستم و همیشه این مسابقه را دنبال می کنم. می خواستم بگویم اگر می شود سری های بعدی این مسابقه را بسازید چون من خیلی مسابقه 4321 را دوست دارم و همیشه آن را دنبال میکنم. با تشکر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.