جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

«یک سطر واقعیت» 5 ماه پس از اکران وارد شبکه نمایش خانگی می شود

یک سطر واقعیت

سینماپرس-گروه سینما/ جواد نوروزبیگی، تهیه کننده «یک سطر واقعیت» درباره ورود این فیلم به شبکه خانگی گفت: تبلیغات را آغاز کرده ایم و فکر می کنم فاصله خوبی از اکران داریم.

جواد نوروزبیگی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس درباره فیلم «یک سطر واقعیت» گفت: این فیلم قرار است توسط موسسه رسانه های تصویری هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی شود. تبلیغات فیلم را هم آغاز کرده ایک که امیدواریم فروش خوبی داشته باشد.

 

این تهیه کننده در مورد فاصله 5 ماه از اکران فیلم تا ورود به شبکه خانگی اظهار داشت: فاصله منطقی  و مناسبی ست. اکثرا فیلم ها همین مدت را صبر می کنند. فیلم ما پس از فیلم «من و زیبا» اکران شد اما این فیلم هم به زودی وارد شبکه خانگی می شود و این چیز عجیبی نیست.

 

این درحالی ست که علی ویزیریان کارگردان «یک سطر واقعیت» درباره این فاصله به سینماپرس گفت: از اسفند 91 که اکران داشتیم تا امروز صبر کردیم. فکر می کنم فیلم های دیگر سریعتر از این هم اکران می شوند و اینطور نیست که فکر کنیم بالافاصله بعد از اکران پخش فیلم در شبکه خانگی صورت گرفته است.

گفتنی ست در خلاصه فیلم «یک سطر واقعیت» که یک سال پس از نمایش در جشنواره سی ام فجر اکران شد آمده است: روزنامه نگار جوانی که می خواهد یک راز قدیمی را فاش کند اما........

 

بازیگران این فیلم عبارتند از :مهراوه شریفی‌نیا و حسین یاری همایون ارشادی ، رضا ناجی ، شهرام شکیبا ، شیوا خنیاگر و مینا جعفرزاده.

 

انتهای پیام/ع/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.