یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما:

برای برگزاری مراسم ترحیم عسل بدیعی در مسجد بلال مشکلی وجود ندارد

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون

سینماپرس-گروه تلویزیون:طبق پیگیری های خبرنگار تلویزیون سینماپرس از روابط عمومی سازمان صداوسیما و مسئول هماهنگ کننده برنامه های مسجد بلال، این مسجد برخلاف اطلاعات منتشر شده برای برگزاری مراسم مرحوم عسل بدیعی مشکلی نداشته است.

امامی مسئول هماهنگ کننده برنامه های مسجد بلال به خبرنگار سینماپرس گفت: از سوی این مسجد و مسئولان سازمان صداوسیما تاکنون هیچ گونه مخالفتی برای برگزاری این هنرمند تلویزیون اعلام نشده است.

 

سید تقی سهرابی مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما نیز به خبرنگار ما گفت: عزت الله ضرغامی برای درگذشت این هنرمند پیام تسلیت صادر کرد و ما نیز با رضا داوود نژاد برای برگزاری مراسم ختم این هنرمند صحبت کردیم که به ما اعلام کرد به دلیل نامساعد بودن حال مادر این مرحومه تصمیم داریم مراسم را در مسجد شهرک غرب در نزدیکی منزلشان برگزار کنند اما به دلیل هماهنگ نشدن برگزاری مراسم در شهرک غرب، این مراسم را در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی به دلیل مرکزیت داشتن برگزار شد.

 

سهرابی ادامه داد: عسل بدیعی عضوی از خانواده رسانه بود و سازمان صداوسیما برای برگزاری مراسم و یا برنامه های دیگر دیگر هرکاری که بتواند انجام خواهد داد البته امیدواریم همواره در زمان حیات هنرمندان به آنها یاری رسانیم.

گفتنی است، پیش از این اعلام شده بود مسجد بلال سازمان صداوسیما اجازه برگزاری مراسم درگذشت عسل بدیعی را در آن مسجد نداده که این موضوع با مطلب فوق اصلاح شد.

 

انتهای پیام/ع.ت ـ ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.