یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲

فیلم‌های کوتاه ژاپن در ایران نقد می شود

مرکز گسترش

سینما پرس-گروه سینما/ با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بخش فرهنگی سفارت ژاپن و فرهنگسرای ارسباران، برنامه نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه ژاپنی برگزار خواهد شد.

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این برنامه از ساعت 14 الی 17 عصر سه شنبه (22 اسفند ماه 1391)، و با حضور کوجی هانه دا (سفیر ژاپن در ایران)، شفیع آقامحمدیان (مدیرعامل مرکز) و جمعی از مسئولین، فیلمسازان، نمایندگان رسانه های جمعی و علاقمندان سینما در سالن فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد تا 6 فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن ژاپنی روی پرده رفته و سپس مورد نقد و بررسی قرار گیرند.

 

برپایه این گزارش، اسامی فیلم های ژاپنی که در این برنامه به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح است: قورباغه در چاه، هارو سومابیتو، چای دیگر، کوماماتو، مو ایکایی، داستان بندر. پس از نمایش این فیلم ها نیز جلسه نقد و بررسی آن با حضور «ســــیگو تــــونو» منتقد و فیلمساز ژاپنی برپا خواهد گردید.

 

گفتنی است: شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت 14 عصر سه شنبه (22 اسفند 91) به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا، نرسیده به پل سیّدخندان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.