دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

معاون سیما خبر داد:

دو مجموعه نوروزی از شبکه تماشا بازپخش می شوند

دارابی

سینماپرس-گروه تلویزیون: معاون سیما در بازدید از پشت صحنه دو سریال «پژمان» و «هفت سین» اعلام کرد: در تعطیلات نوروز این دو مجموعه تلویزیونی از شبکه تماشا بازپخش می شوند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، شبکه سوم سیما برای ایام نوروز مجموعه طنز «پژمان» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی در خصوص داستان «پژمان جمشیدی» از فوتبالیست های سابق تیم ملی ایران بازیگر نقش اصلی این سریال است و در نقش خودش یعنی به عنوان ستاره سابق پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی، حسین سلیمانی و اردشیر کاظمی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

از دیگر عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی اسامی پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی نویسندگان فیلمنامه، محمود رضایی کارگردان تلویزیونی، رضا کریمی مدیر تولید، علیرضا نوروزیان صدابردار، حسن اصلانی مدیر تصویربرداری، ایمان امیدواری طراح گریم، شهرام کیور تدوین و بهرنگ دزفولی به عنوان عکاس به چشم می‌خورد.

 

پژمان

 

گفتنی است پیش از این اخباری مبنی بر تعطیلی سریال «پژمان» در خبرها منتشر شده بود اما با اعلام خبر مدیر شبکه سه مبنی بر رساندن این سریال به پخش در ایام نوروز، گروه در حال فیلم برداری و آماده کردن این سریال برای پخش در ایام نوروز از آنتن شبکه سه سیما هستند.

 

شبکه تهران نیز برای ایام نوروز مجموعه تلویزیونی«هفت سین» به تهیه کنندگی مجید سرسنگی  و کارگردانی  یدالله صمدی  در 14 قسمت 45 دقیقه ای در نظر گرفته است که از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی می توان به سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی، سمیرا حسن پور، کیانوش گرامی و روح ا... مفیدی  اشاره کرد.

 

عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی که سعید فرهادی و احسان بیگلری نوشته اند، عبارتند از:  مدیر تصویربرداری: حسن پویا، مدیر تولید: مرتضی متولی، تدوین: حمید قربانی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه: بابک کریم طاری، طراح لباس: آزاده قوام، دستیار کارگردان و مدیر برنامه ریزی: سعید کریمی، صدابردار: کامران کیان ارثی، برنامه ریز : علیرضا نسایی، منشی صحنه : مریم اولیایی، دستیار تولید: حمید پرهیز، مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی.

 

علی دارابی معاون سیما نیز در این چند روز از پشت صحنه این دو سریال نوروزی بازدید کرد و در ضمن این بازدید اعلام کرد: بینندگان سیما در ایام نوروز از ساعت 10 تا 24 هر روز می‌توانند، فیلم‌ها و سریال‌های نوروزی را در شبکه‌های مختلف سیما تماشا کنند.

 

وی با اشاره به افتتاح شبکه تماشا گفت: بازپخش «هفت سین» و یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی نوروز 92 از شبکه تماشا خواهد بود.

 

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.