چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷

مدیر تولید مستند «به نام آزادی» به سینماپرس خبر داد:

احتمال اکران مستندها در سالن اصلی برج میلاد

مستند شب بوهای سوخته

سینماپرس-گروه سینما/ مهدی عوض زاده؛ مدیر تولید مستند «به نام آزادی» از مذاکره با مسئولین جشنواره و احتمال اکران مستندها در سالن اصلی برج میلاد خبر داد.

مهدی عوض زاده؛ مدیر تولید مستند «به نام آزادی» با بیان استقبال از مستندهای جشنواره گفت: سالن 60 نفره مستند در روز دوشنبه -16 بهمن ماه- به طور کامل پر شده بود و تا جایی که من خبر دارم مستندهای دیگر هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: اکران در سالن های فرعی بدون تبلیغات و در سئانس هایی که با فیلم های سالن اصلی تداخل دارند مثل یک شوخی برای سینمای مستند است و ما از دبیری که خود مستندساز است انتظار برخورد بهتری را با این سینما دارند.

 

این مستند ساز در ادامه بیان داشت: ما چند روز است که برای اکران چند مستند برگزیده در روزهای باقی مانده و در سئانس 18 که بین دو فیلم اکران شده در سالن اصلی برج میلاد است با مسئولین جشنواره مذاکره کرده ایم و دوستان خبرنگار هم قرار است از این کار حمایت کنند.

 

وی در پایان گفت: تلاش داریم در کنار مستندهای دیگر مستند «به نام آزادی» را که در روز جمعه با حضور وزرای کشورهای حوزه آمریکای لاتین به نمایش در می آید را در سالن اصلی اکران کنیم. بزرگترین دلیل ما هم این است که 300 مهمان داریم و دیگر بهانه خالی ماندن سالن را نمی توانند بیاورند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.