دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷

«قصه عشق پدرم» یک فیلم جذاب در سکوت خبری

پوستر فیلم سینمایی قصه عشق پدرم

سینماپرس-گروه سینما/ «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی با اکران خود در سینماهای مردمی توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی در اکران های مردمی خود در دو روز اول جشنواره فیلم فجر با استقبال چشمگیر تماشاگران مواجه شد.

 

این فیلم که به مقام پدر تقدیم شده و موضوعی اجتماعی – خانوادگی با درونمایۀ دفاع مقدس دارد، در اکران های اولیه اش در چند سینمای مردمی  توانسته نظر تماشاگران را به خود جلب کند. چنگیز جلیلوند؛ که بیشتر به عنوان یک دوبلور خاطره ساز در اذهان عمومی نقش بسته در این فیلم با ایفای نقش پدر، چهره تازه ای از هنر خود را به نمایش گذاشته که تماشاگران را تا پایان فیلم با خود و قصه اش همراهمی کند. طوری که تماشاگر تا پایان فیلم چاره ای جز ریختن اشک برای پدر و قصه اش ندارد.

 

«قصه عشق پدرم» دومین ساخته سینمایی محمدرضا ورزی است که زمستان سال گذشته مراحل فیلمبرداری اش را در سکوت خبری به پایان برد و برای حضور در جشنواره امسال آماده شد. در این فیلم چنگیز جلیلوند، مصطفی زمانی، مهراوه شریفی نیا، بهنوش طباطبایی، امیریل ارجمند، حسین محب اهری، هایده حائری و سلیمه رنگزن ایفای نقش می کنند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.