شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

کیایی در گفت‌وگو با سینماپرس:

«خط ویژه» پروانه نگیرد به تلویزیون می‌روم

مصطفی کیایی کارگردان فیلم بعدازظهر سگی سگی در نسشت خبری فیلم

سینماپرس-گروه سینما/مصطفی کیایی با اشاره به این که هنوز پروانه نمایش «ضدگلوله» صادر نشده عنوان می کند ادامه چنین شرایطی تنها به صنعت سینما صدمه می زند.

مصطفی کیایی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر فیلمنامه خط ویژه را به پایان رسانده و  طی روزهای آینده برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهم کرد. ژانر این فیلم نسبت به دیگر فیلم هایم متفاوت بوده و یک تریلر اجتماعی- شهری است.

وی ابراز داشت: اگر پروانه ساخت این فیلم هم صادر نشود، ترجیح می دهم فعالیت خود را در رسانه های دیگر مانند تلویزیون ادامه دهم.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «ضد گلوله» نیز همچنان برای دریافت پروانه نمایش مشکل داشته و شرط اداره نظارت و ارزشیابی برای صدور مجوز نمایش، حذف سکانس آخر فیلم است. به عنوان کارگردان این فیلم، حذف سکانس آخر را نپذیرفته و همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش هستم.

وی با اشاره به اینکه با این شرایط زمان اکران «ضدگلوله» مشخص  نیست ادامه داد: نمی دانم برای فیلمی که جایزه بهترین فیلمنامه سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر را دریافت کرده چرا باید چنین شرایطی سختی برای اکران فیلم از سوی معاونت سینمایی اعمال شود؟چندی پیش نیز فیلمنامه دیگری با نام آقازاده ها به معاونت سینمایی ارائه کردم که آن نیز رد شد.

کارگردان فیلم «بعد از ظهر سگی سگی» گفت: در حال حاضر هر طور که می خواهند با سینماگران برخورد می کند، اما اگر قرار باشد هنرمندان میدان را خالی کرده و دیگر دست به تولید فیلم نزنند شرایط بدتر از حالا خواهد شد. متاسفانه برخی سینماگران دچار دلسردی شده و دیگر اشتیاقی برای فعالیت در سینما ندارند.

فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمده و از استقبال بالایی برخوردار بود. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلمنامه را نیز دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی و مهدی فقیه حضور دارند.

 داستان «ضد گلوله»اواسط دهه۶۰ و اوج دوران جنگ می گذرد.، مردی حدودا ۵۰ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای ویدئویی است. او در اثر یک اتفاق درمی‌یابد که توموری در سر دارد و تا ۲ماه دیگر زنده نخواهد ماند. این ماجرا باعث می‌شود او تصمیم بگیرد به جبهه برود.

انتهای پیام/ر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.