شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۱

دموکراسی تو روز روشن به پرسش و پاسخ رفت

دموکراسی توی روز روشن

جلسه پرسش و پاسخ فیلم دموکراسی تو روز روشن به کارگردانی علی عطشانی امروز(10بهمن ) در سینما ی رسانه ها -برج میلاد- برگزار شد. <BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران –محمد علی زند تهیه کننده فیلم دموکراسی تو روز روشن در جلسه ی پرسش و پاسخ گفت :
هزینه ای که برای این فیلم شده کاملاً خصوصی بوده و هیچ بخش دولتی به لحاظ مالی این فیلم را حمایت نکرده است و در کل این فیلم هفتصدو سی میلیون هزینه برداشته است و دستمزد بازیگر این فیلم "محمد رضا گلزار" را تایید می کند .
علی عطشانی کارگردان "دموکراسی تو روز روشن"در ادامه افزود :
مثل هر کارگردانی که دوست دارد در فیلم خود از سوپراستارها استفاده کند من هم در این فیلم سینمایی از سوپراستار استفاده کردم و با توجه به این که ساخت فیلم خصوصی بود برای فروش آن این کار را کردیم ولی خوب بودن کار برایم در اولویت قرار داشت و چیدمان خوب بازیگران خیلی به بهتر شدن کار کمک کرد .
محمد علی زم تهیه کننده در ادامهی این مطلب افزود :
در این فیلم ما می خواستیم ذهنیت بد و منفی که افراد از مرگ دارند را تعدیل ببخشیم به همین خاطر می خواستیم بازیکری را انتخاب کنیم که چهره ی منفور مرگ را زیبا جلوه دهد و محمد رضا گلزار کزینه مناسبی برای این نقش بود .
شاهین یار احمدی تدوین گر دموکراسی تو روز روشن افزود :
قبل از تدوین سکانس ها از قبل میزان ریتم ها مشخص شده بود و در اول فیلم به عمد ریتم را برای جذب مخاطب بالا بردیم و در جاهایی برای استراحت بیننده ریتم را کند تر کرده که بتواند صد دقیقه فیلم را ببیند تا از فیلم لذت ببرد.
اصغر پور هاجریان که کار جلوه های ویژه این فیلم را می کرد گفت :
جلوه های ویژه ای که در فیلم دیده شد مطابق داستان جلو می رفت و سعی کردیم جلوه هایی که استفاده می کنیم هیجان کاذب نداشته باشد در کل کار جلوه های ویژه تا زمانی که امکانات پیشرفته در اختیارمان نباشد قابل رقابت با کارهای حرفه ای نیست .
محمود خرسند صدابردار این فیلم افزود:
"دموکراسی تو روز روشن" تعداد نماهای زیادی داشت و یکدست کردن صداهای آن کار مشکلی بود ؛ ولی با توجه به اینکه وسایل و امکانات صدا در ایران به صورت حرفه ای وجود دارد در صدابرداری با مشکل خاصی روبرو نشدیم.
منصوری مدیر تولید این فیلم گفت:
مرحله ی پیش تولید فیلم تا پایان کار نود روز و مرحله ی فیلمبرداری آن سی و پنج روز طول کشید و با توجه به اینکه از بازیگران زیاد و مطرحی استفاده شده بود کار سختی بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.