جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲

با حضور مسعود رایگان و سیامک اطلسی؛

تصویربرداری اپیزود اول «داوران» به کارگردانی احمد امینی آغاز شد

احمد امینی

سینماپرس – گروه تلویزیون: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «اوران» به کارگردانی احمد امینی از محصولات مرکز سیمافیلم در منطقه شیرگاه مازندران آغاز شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، سعید شاهسواری با اشاره به ساخت سریال «داوران» گفت: اپیزود «پانسمان روح» اولین اپیزود این مجموعه است که ساخت آن آغاز شده و مسعود رایگان به عنوان بازیگر ثابت و سیامک اطلسی، رابعه مدنی و لیلی فرهادپور به عنوان بازیگران مهمان در این اپیزود حضور دارند.
شاهسواری افزود: در این قصه به قلم اصغر عبدالهی می‌بینیم که جلال داوران ناخواسته درگیر یک ماجرای طلاق خانوادگی می‌شود و این شروع ماجراست.
این تهیه‌کننده تصریح کرد: بعد از اتمام این قصه گروه به منظور ضبط اپیزود «آخرین دیدار» عازم تهران می‌شوند و کل مدت زمان پیش‌بینی شده برای تصویربرداری این مجموعه 6 ماه است.
وی فهرست عوامل پشت دوربین این سریال را به این شرح اعلام کرد: مدیر تصویربرداری: کیوان معتمدی، دستیار اول کارگردان: رضا سخایی، مدیر تولید و برنامه‌ریز: احمد صادقی، طراح گریم : الهام صالحی، مدیر تدارکات: کرم چیلان، منشی صحنه: فرشته عروجی.
بنا بر این گزارش تا کنون حضور این بازیگران در این مجموعه قطعی شده است: مسعود رایگان (جلال داوران)، پریوش نظریه (نوشین داوران)، ایوب آقاخانی (علیرضا داوران) به عنوان بازیگران اصلی.
همچنین سیامک اطلسی، نگار نیکخواه‌آزاد، سینا کرمی، شهنوش شهباززاده، مهرداد ضیایی، لیلی فرهادپور و رابعه مدنی از جمله بازیگرانی هستند که در اپیزودهای مختلف این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهند داشت.
داستان این مجموعه درباره خانواده‌ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی است که در هر قسمت، درگیر پروندهای خاص می‌شوند و اعضای این خانواده چهار نفری، بازیگران ثابت این مجموعه هستند.
متن‌های این مجموعه را جمیله دارالشفایی، اصغر عبداللهی و حمید گرشاسبی به سرپرستی سعید شاهسواری نگاشته‌اند.
«آخرین دیدار»، «جایی همین نزدیکی»، «پانسمان روح»، «دورترها» و «از آئینه» از جمله اپیزودهای این مجموعه هستند.
بنا به گزارش سیمافیلم «داوران» در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود و بنا به بازخورد مردمی و ایجاد فضای مناسب حقوقی و قضایی در بازخوانی پرونده‌ها احتمال افزایش داستان‌ها وجود دارد و تصویربرداری تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.
احمد امینی اخیرا فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» را کارگردانی کرده است که نخستین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر بود.
سعید شاهسواری «داوران» را برای گروه علمی – فرهنگی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.
انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.