دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲

رفیعی: آرزویم این بود که "راز" را بسازم

علی رفیعی

علی رفیعی گفت: قرار بود پس از فیلم "ماهی ها عاشق می شوند" فیلم سینمایی "راز را بسازم اما به دلیل هزینه بالا امکان ساخت آن فراهم نشد، حالا هم اگر از این فیلمنامه حمایت مالی شود حاضرم آن را بسازم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران، کارگردان "آقا یوسف" در حاشیه نشست روز گذشته اتاق رسانه با بیان این مطلب افزود: در آن زمان فیلمنامه "راز" پروانه ساخت گرفت و اسپانسر هم پیدا کرد اما چون بنا نبود هزینه صرف ساخت فیلم شود، فیلم ساخته نشد.

وی ادامه داد: فیلم "راز" فیلم دوم من بود که هزینه ای دو برابر "آقا یوسف" برای ساخت آن نیاز است اما قول می دهم این فیلم اگر ساخته شود فروش خوبی خواهد داشت اما چه کسی حاضر به سرمایه گذاری است.

رفیعی با اشاره به اینکه فیلم اولش را با سرمایه گذاری خود ساخته است، خاطرنشان کرد: از آنجا که فیلم "ماهی ها عاشق می شوند" را با هزینه شخصی خودم ساختم و این سرمایه بازگشت نداشت، از آن زمان تمام تهیه کنندگان فکر می کنند من فردی ثروتمندی هستم و از فیلمنامه های من حمایتی نمی کنند.

وی در پایان با انتقاد از عملکرد شرکت پخش کننده در اکران فیلم "آقا یوسف" تصریح کرد: کوتاهی که شرکت پخش کننده در مورد اکران این فیلم داشت در سینمای ما نمونه است.

انتهای پیام/ ف/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.