دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰

اصغرمحبی ‌مدیراجرایی جشنواره ‌آموزشگاه‌های سینمایی شد

اصغر محبی

با حکم «محمدتقی شریفی‌قادری» دبیر نخستین دوره جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، «اصغر محبی» به سمت مدیر امور اجرایی این جشنواره منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی مؤسسه امور جشنواره‌های فیلم، در این حکم خطاب به اصغر محبی آمده است: برگزاری نخستین جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سینمایی فرصتی برای شکوفایی استعدادهای امیدآفرین در عرصه سینماست و بی شک چشم‌های زیادی امیدوارانه تلألوء گوهر خلاقیت را در این جشنواره نطاره‌گر خواهند بود. باشد که این حرکت نقطه عطفی در دفتر هنر این کهن دیار گردد و سرچشمه‌ای جوشان را به عرصه سینمای نجیب ایران نمودار سازد.

در حکم مذکور "شریفی‌قادری" سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فعالیت‌های سینمایی ، سمعی و بصری و دبیر جشنواره با انتصاب "محبی" به عنوان مدیر امور اجرایی جشنواره،‌ اظهار امیدواری کرده تا وی با تدابیر شایسته و تجارب ارزنده خود اهداف مورد نظر را وفق مصوبات شورای سیاست گذاری جشنواره به درستی جامه عمل پوشاند.

"اصغر محبی" بازیگر باتجربه سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان رئیس صنف آموزشگاه‌های سینمایی کشور فعالیت دارد.

انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد سینمایی و سمعی و بصری کشور با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان توسعه تجارت ایران و موسسه امور جشنواره‌های فیلم، نخستین جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سینمایی را از 20 تا 27 تیر 1390 برگزار می‌کند.




انتهای پیام/ح گ/ آ ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.