چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

گیتی معینی:

به خاطر «ابلق» سه بار کارم به بیمارستان کشید

گیتی معینی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «خشایار الوند»

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: خوشبختانه چندین منتقد فیلم «ابلق» را تحسین کرده اند، تا آنجایی که من در اثر حضور داشتم فیلمی شسته رفته ساخته شد و من برای دریافت سیمرغ بلورین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر برای ابلق شانس بالایی میبینم.

به گزارش سینماپرس، گیتی معینی در گفت‌وگو با میزان، درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: طی یکسال گذشته به سختی سر پروژه‌ها حضور یافتم، خوشحالم که یکی از پرکارترین سالهای خود را پشت سر می گذارم اما از سویی کرونا شرایط را برایم بسیار سخت کرده است.  
وی در همین راستا ادامه داد: امسال در آثار متنوعی بازی کردم که به نظر خودم بهترینش تا اینجا حضور در فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار است، سعی کردم تا در تمامی پروژه ها بهداشت را رعایت کنم تا مبادا در این سن به کرونا مبتلا شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در فیلم «ابلق» اضافه کرد: در فیلم نرگس آبیار نقش مادر «هوتن شکیبا» را بازی می کنم، این نقش یکی از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین نقش‌هایی بود که ایفا کردم و در آن با بازیگران خوبی مثل بهرام رادان، هوتن شکیبا و الناز شاکردوست همبازی شدم.

وی در همین رابطه تصریح کرد: نقشم در فیلم ابلق را بسیار دوست دارم اما گریم به شدت سنگینی را تحمل کردم، به خاطر گریم طولانی و سخت حتی سه بار کارم به بیمارستان کشید، اما آنچه شیرین بود اینکه خود نرگس آبیار کنارم بود و همیشه حتی در بیمارستان هم مرا تنها نگذاشت. گریم من در فیلم ابلق سخت ترین و طولانی‌ترین تجربه گریمی بود که طی تمامی سالهای بازیگری تجربه کرده بودم.

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» نرگس آبیار را کارگردانی کاربلد دانست و اضافه کرد: آبیار کار خودش را بلد است، سینما را می شناسد و به خوبی با بازیگرانش ارتباط برقرار می کند، وی به خوبی در ساخت فضا و اتمسفر بازیگران را راهنمایی می کند و از سویی همیشه جوی آرام، دوستانه و پر از احترام را برای بازیگران فراهم می کند. وی علاوه بر کارگردان بودن، انسان درستی است و همیشه با من با مهربانی رفتار کرد.  

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: همه چیز خوب است وقتی که خدا برای انسان درست کند، من زیاد در قید و بند سیمرغ گرفتن نیستم و دوست دارم در کار خوب بازی کنم. امیدوارم اگر لیاقت داشته باشم این جایزه را بگیرم اما بیشتر دوست دارم که سایر دوستانم در ابلق سیمرغ ببرند.  

معینی با اشاره به حادثه‌ای که در فیلمبرداری ابلق برایش رخ داده افزود: سر فیلمبرداری بودیم که براثر یک اتفاق پای من شکست، باور کنید تمامی بازیگران و نرگس آبیار نگذاشتند آب در دل من تکان بخورد، به نحوی که گاها یادم می رفت که پایم شکسته است و حتی برخی صحنه ها را نشسته و با پای شکسته بازی کردم.  

وی درباره فضای داستان فیلم ابلق اضافه کرد: «ابلق» روایت داستانی تلخ است، نمی توانم بیشتر از این بگویم اما داستانی غم انگیز را دنبال می کند، با این وجود از این فیلم بهترین خاطرات در ذهن من به یادگار مانده است.  

معینی با اشاره به احتمال استقبال از فیلم ابلق خاطرنشان کرد: خوشبختانه چندین منتقد فیلم را تحسین کرده اند، تا آنجایی که من در اثر حضور داشتم فیلمی شسته رفته ساخته شد و من برای دریافت سیمرغ بلورین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر برای ابلق شانس بالایی قائل هستم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.