یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی:

ایستگاه اصلی سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران برپا می‌شود

برج میلاد

سینماپرس: مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اظهار داشت: در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا، ایستگاه اصلی سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برپا می‌شود و همچنین اهالی رسانه در پردیس ملت حضور خواهند داشت.

به گزارش سینماپرس، برنامه سینما معیار با موضوع بررسی چشم انداز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در ارتباط تلفنی با مسعود نجفی (مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.
مسعود نجفی در مصاحبه تلفنی با برنامه «سینما معیار» گفت: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تجربه‌های متفاوتی را برای ما شکل داده است.
وی با اشاره به این که امسال نوعِ برگزاری جشنواره فیلم فجر تغییر کرده است، اظهار داشت: هیئت داورانِ این دوره از جشنواره فیلم روزهای پایانی کار خود را سپری می‌کنند و امیدوارم تا دوشنبه – ۶ بهمن – اسامی فیلم‌های حاضر در دوره سی و نهم را اعلام کنیم.
مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی افزود: اگر مشکل اکران برطرف شود، فیلم‌های جشنواره فجر در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن اکران می‌شوند.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، امسال تعداد کمتری از اهالی رسانه در جشنواره حضور خواهند داشت.

مسعود نجفی اضافه کرد: اگر مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در جشنواره فجر حضور نداشته باشند، رسانه‌ها تنها پل ارتباطی جشنواره و مردم خواهند بود.

وی تاکید داشت: به احتمال زیاد و در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا، ایستگاه اصلی سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران برپا می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی تصریح کرد: اهالی رسانه امسال در پردیس ملت حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.