شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

تحت تاثیر پاندمی کرونا؛

«دیزنی» اکران چندین فیلم دیگر را هم به عقب انداخت

ویروس کرونا

سینماپرس: بعد از تعویق نمایش فیلم‌های سینمایی مهمی مثل جیمزباند و موربیوس، اکران چندین اثر مورد انتظار هالیوودی دیگر به تعویق افتاد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، از آنجا که هالیوود همچنان تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار دارد، کمپانی دیزنی اکران چندین فیلم دیگر را هم به عقب انداخت.

از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «مرد پادشاه» اشاره کرد که اکران آن، از ۱۲ مارس به ۲۰ آگوست موکول شد. اکران انیمیشن «Ron’s Gone Wrong» هم از ۲۳ آوریل به ۲۰ آگوست انتقال داده شد. فیلم «برگری باب» هم که قرار بود در ماه آوریل اکران شود، به طور کلی از تقویم اکران خارج شد.

در این بین برای چهار عنوان جدید کمپانی سرچ لایت هم تاریخ اکران تعیین شد که فیلم «کوچه کابوس» به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو مهم‌ترین آن‌ها بود.

علاوه بر دیزنی، کمپانی پارامونت هم دوباره تصمیم به عقب انداختن اکران «یک مکان ساکت ۲» گرفت. این استودیو تصمیم گرفته این فیلم به کارگردانی جان کرازینسکی در ۱۷ سپتامبر اکران شود. در ابتدا تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ و ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود. قسمت نخست این فیلم با بودجه ۲۱ میلیون دلاری، ۳۴۰ میلیون دلار فروش داشت.

طی یکی دو روز اخیر هم تغییرات زیادی در تقویم اکران از سوی استودیوها صورت گرفت و شرکت مترو گلدوین مایر تصمیم گرفت، اکران «زمانی برای مردن نیست» را تا ماه اکتبر به عقب بیندازد. کمپانی سونی هم اکران فیلم‌های «شکارچیان روح»، «سیندرلا» و «موربیوس» را به اواخر سال ۲۰۲۱ انتقال داد.

با توجه به افزایش مبتلایان کرونا، تعداد سینماروها کمتر شده و در نتیجه استودیوها به انتشار فیلم‌های مهم خود در سینماها تمایلی ندارند. در آمریکای شمالی حدود ۶۵ درصد سینماها بسته هستند و بقیه آن‌ها نیز با مشکل فروش بلیت درگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.