شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

سینمای جهان؛

ابراز تمایل «کریستوفر نولان» به همکاری با بازیگران هندی

کریستوفر نولان در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: مشخص نیست که فیلم بعدی نولان چه خواهد بود، اما او تمایل دارد که دوباره به هند بازگردد و با بازیگران هندی همکاری کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی وایر، کریستوفر نولان کارگردان هالیوودی، بخش‌هایی از فیلم ژانر جاسوسی «انگاشته» را در بمبئی هندوستان فیلمبرداری کرد و به اندازه‌ای از این اتفاق رضایت دارد که اکنون به راه‌های احتمالی برای بازگشت به این کشور در آینده و انجام یک پروژه جدید فکر می‌کند.

نولان در مصاحبه با یک رسانه هندی می‌گوید که دیدار با فیلمسازهای هندی در بمبئی در طول فیلمبرداری پروژه «انگاشته» در این کشور، بسیار هیجان انگیز بوده است.

در بخش‌هایی از این فیلم سینمایی که در هند فیلمبرداری شده دیمپل کاپادیا، یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران هند، به نقش آفرینی پرداخته است.

نولان درباره تجربه حضورش در هند گفت: تجربه شگفت انگیزی در هند داشتم و قطعاً دوست دارم به آنجا برگردم و در هند با بازیگران هندی همکاری کنم. یکی از محبوب ترین قسمت‌های فیلم «انگاشته» برای من، سکانس‌هایی است که در هند فیلمبرداری شده است.

نولان معمولاً بین فیلم‌های خود فاصله‌ای سه ساله می اندازد. («انگاشته» سه سال بعد از فیلم سینمایی «دانکرک» اکران شد و فیلم سینمایی «میان ستاره ای» هم دو سال بعد از «شوالیه تاریکی بر می خیزد»). پس به نظر می‌رسد که یک سال دیگر طول بکشد تا نولان به سراغ ساخت فیلم بعدی اش برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.