چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

در ایام شهادت حضرت زهرا (س)؛

کنداکتور شبکه نسیم تغییر کرد

شهادت حضرت زهرا (س)

سینماپرس: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شبکه نسیم چند ویژه برنامه پخش می کند.

به گزارش سینماپرس، برنامه «کتاب باز» طبق روال جدول پخش شبکه نسیم شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ با اجرای سروش صحت میزبان اهالی این حوزه و منطبق با ایام شهادت حضرت زهرا (س) خواهد بود.

مجموعه نمایشی «گشت پلیس» با نقش‌آفرینی فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، برزو ارجمند و ... به کارگردانی مهرداد خوشبخت در پنج قسمت در ساعت ۲۰ تدارک دیده شده است.

«هزار داستان» در این شب ها ساعت ۲۱ با روایتی از زندگی و بیان تجربه های درس آموز با میزبانی نصرالله مدقالچی، شهرام‌عبدلی، رزیتا غفاری، لاله صبوری و مرجان گلچین، روی آنتن می رود.

پشت صحنه های سینمای ایران در «نمای نزدیک» با نمایش روند تولید «فیلم خروج»، «سد معبر»، «سوءتفاهم»، «پرسه در مه» و «آبادان یازده ۶۰» در ساعت ۲۲ پخش می شود.

ویژه برنامه «نسیم آوا» با دعوت از خوانندگان که در ثنای حضرت فاطمه زهرا (س) تولید اثر داشته اند، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد آمد. چنگیز حبیبیان، مهراج محمدی، مهدی شکوهی و محمد حشمتی مهمان این برنامه هستند.

مستند «تور بزرگ» متمرکز در شناخت و قابلیت های خودرو در فضاهای متنوع و مناطق طبیعی است که ساعت ۲۳ پخش می شود.

مجموعه مستند پرتره «رخ» از هنرمندان برجسته کشور از جمله امین تارخ، داریوش فرهنگ، سعید نیکپور، میکائیل نشانی و مسعود کرامتی برای این شب ها در ساعت ۲۴ پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.