سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

سینمای جهان؛

«بن افلک» با «نگهبان شهرهای گمشده» به عرصه کارگردانی باز می‌گردد

بن افلک در فیلم آرگو

سینماپرس: بن افلک کارگردانی فیلم سینمایی «نگهبان شهرهای گمشده» را برای کمپانی دیزنی بر عهده گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بن افلک یک فیلم اقتباسی دیگر به کارنامه کارگردانی خود اضافه کرد. او به همراه کمپانی فیلمسازی خود قصد دارد فیلمی سینمایی از کتاب پرفروش «نگهبان شهرهای گمشده» را بسازد. او در این پروژه متعلق به دیزنی، کارگردان و تهیه کننده خواهد بود.

بن افلک در کنار کیت گریتمون قرار است فیلمنامه این اثر را که از رمان مذکور نوشته شانون مسنجر اقتباس شده، بنویسد. مجموعه کتاب‌های «نگهبان شهرهای گمشده» بر داستان دختری ۱۲ ساله به نام سوفی متمرکز است که توانایی تله‌پاتی دارد و در جست و جوی پاسخ برای توانایی‌های پنهان خود، متوجه می‌شود انسان نیست و از جهان دیگری آمده که با جهان ما به صورت همزمان وجود دارد.

بن افلک در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت کرده و سال گذشته با فیلم درام ورزشی «راه بازگشت» مورد تحسین قرار گرفت. او اخیرا فیلمبرداری «آخرین دوئل» ساخته ریدلی اسکات و «اعماق آب» را به پایان رسانده است.

«نگهبان شهرهای گمشده» به لیست فیلم‌هایی اضافه می‌شود که بن افلک کارگردانی آن‌ها را انجام داده است. او در سال ۱۹۹۷ به همراه مت دیمون برای فیلم «ویل هانتیگ خوب» جایزه اسکار بهترین نویسندگی را دریافت کرد.

بن افلک در ماه آگوست، قرارداد کارگردانی و تهیه کنندگی «خداحافظی بزرگ: محله چینی‌ها و سال‌های پایانی هالیوود» را به امضا رساند. این اثر نگاهی به نحوه ساخت فیلم کلاسیک «محله چینی ها» در کمپانی پارامونت می‌اندازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.