سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

امیررضا دلاوری:

در فیلم «تک‌تیرانداز» هم قهرمان داریم و هم واقع‌گرایانه و بدون اغراق به آن نگاه کرده‌ایم

امیررضا دلاوری  در نشست فیلم خودزنی به کارگردانی احمد کاوری

سینماپرس: امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به ارایه توضیحاتی درباره این فیلم پرداخت.

به گزارش سینماپرس، امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری است، در رابطه با این فیلم سینمایی به مهر گفت: موضوع و سوژه این فیلم بسیار نو و بدیع است و تا جایی که به خاطر دارم فیلمی با موضوع یک شخصیت تک‌تیرانداز میان آثار دفاع مقدسی ما وجود نداشته و این ویژگی مهم این فیلم است.

امیررضا دلاوری بازیگر فیلم «تک‌تیرانداز» با اشاره به کمرنگ شدن حضور فیلم‌های ژانر دفاع مقدس در بدنه سینما بیان کرد: این موضوع در سینما کمرنگ شده ولی نمی‌توان خرده‌ای به هنرمندان و فیلمسازان گرفت زیرا ساخت این‌گونه از فیلم در سینما با مشکلاتی روبه‌رو است. البته مسائل مالی نیز یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع به شمار می‌رود زیرا به نظرم ساخت فیلم در این ژانر هزینه بیشتری را به تیم تولید تحمیل خواهد کرد.

بازیگر فیلم «تک‌تیرانداز» مطرح کرد: زاویه جدید فیلم «تک‌تیرانداز» و نوع نگاه آن به دفاع مقدس از دلایلی بود که باعث شد برای حضور در این فیلم اشتیاق داشته باشم زیرا تا جایی که به خاطر دارم فیلمی با این سوژه و برای پرداختن به موضوع تک‌تیراندازی تاکنون ساخته نشده است و جدا از این‌ها با توجه به گروه تولید، کارگردان و فیلمنامه این کار را از بین دیگر فیلم‌ها دفاع مقدسی که پیشنهادشده بود انتخاب کردم.

دلاوری با اشاره به موضوع قهرمان‌مدارانه فیلم «تک‌تیرانداز» تصریح کرد: اصولاً فیلمی که قهرمان دارد مخاطب بهتری دارد و بیننده بیشتر با آن همراهی می‌کند و ما هم علاقه‌مندیم که فیلممان داستان و قهرمان داشته و به‌خوبی پیش رود.

این بازیگر سینما و تئاتر ادامه داد: در ژانر فیلم‌های دفاع مقدسی موضوع قهرمان‌پروری به دلیل عدم دید واقع‌گرایانه توسط برخی تماشاگران امکان اذیت شدن مخاطب را دارد ولی ما در فیلم «تک‌تیرانداز» هم قهرمان داریم و هم واقع‌گرایانه و بدون اغراق به آن نگاه کرده‌ایم تا این مشکل را به وجود نیاورد و ما هم تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا فیلم واقع‌گرایانه باشد و تماشاگر بیشتر از این اثر لذت ببرد زیرا ما بیشتر فعالیت هنری را برای مخاطبان عام جامعه انجام می‌دهیم.

بازیگر فیلم «تک‌تیرانداز» در پایان اظهار کرد: زمان بررسی فیلمنامه ویژگی‌های مثبت زیادی را در آن دیدم و باید گفت که امروز و در زمان فیلمبرداری، فیلم در حال ساخت تمامی نقاط قوت فیلمنامه را حفظ کرده و فکر می‌کنم که نتیجه خیلی خوبی را شاهد باشیم و به نظر فارغ از حضور و عدم حضور در جشنواره، فیلم معقول و خوبی را خواهیم دید.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح است که با نگاهی به حماسه بزرگترین تک تیرانداز جنگ‌های معاصر جهان، شهید عبدالرسول زرین این روزها در شهرک سینمایی دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال فیلمبرداری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.