جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده؛

حمید لولایی و مرجانه گلچین با «بوتیمار» راهی شمال شدند

سریال «بوتیمار»

سینماپرس: سریال «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ کلید خورد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان آغاز شد.

این سریال تلویزیونی در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

علیرضا نجف‌زاده که کارگردانی مجموعه طنز «زوج یا فرد» را نیز در کارنامه خود دارد،   این بار حمید لولایی و مرجانه گلچین را با خود به جنگل‌های شمال برده است تا چالش‌های یک خانواده ایرانی را در یک داستان نو به تصویر درآورد.

سریال «بوتیمار» که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.

علاوه بر حمید لولایی و مرجانه گلچین، هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کند. سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید. اما تا روزهای آتی چند بازیگر اصلی دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

نظرات

  • علی ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۹
    0 0
    حمید لولایی بهترینه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.