جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران:

انتظار داریم با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد لازم صورت پذیرد!

جامعه صنفی تهیه کنندگان

سینماپرس: اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران در پیامی از تهیه‌کنندگان آثار مختلف خواست تا هنگام تولید، عوامل پروژه را تحت پوشش بیمه کرونا قرار دهند.

به گزارش سینماپرس، سید غلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران عنوان کرد: با توجه به گسترش روز افزون کرونا و لزوم حفاظت از همکاران هنگام تولید فیلم، لزوم دقت بیشتر همکاران تهیه‌کننده در رعایت شرایط بهداشتی و پروتکل‌های ویژه تولید کاملاً ضروری است.

وی افزود: اتحادیه از کلیه همکاران انتظار دارد که علاوه بر بیمه مسئولیت مدنی و حوادث، حتماً کارکنان پروژه بیمه کرونا نیز بشوند. خوشبختانه همکاران ما در سینمای ایران اعم از کارکنان سالن‌های سینما و تهیه کنندگان حرفه‌ای، پروتکل‌ها را در حد خوبی رعایت کرده‌اند و لازم می‌بینم از کارکنان سینماها و مدیران سالن‌ها به خاطر رعایت دقیق نکات ایمنی و همچنین تهیه‌کنندگان همکار تشکر و قدردانی کنم.

وی یادآور شد: در چنین شرایطی از تهیه‌کنندگان همکار انتظار داریم که حتی المکان از اعضای صنوف خانه سینما در پروژه‌ها استفاده کنند تا بیکاری مشکل دیگری بر مشکلات اعضای محترم صنوف اضافه نکند به خصوص که در بین اصناف تولیدی، رده‌های کیفی و کمی شغلی با دستمزدهای متفاوت وجود دارد و تهیه کنندگان می‌توانند بهترین‌های هر حرفه را برای پروژه‌های خود انتخاب کنند.

موسوی ضمن تاکید مجدد بر لزوم رعایت استاندارد بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی کارگروه کرونای سازمان سینمایی، تاکید کرد که تهیه‌کنندگان در پروژه‌های سینمایی و سریال‌ها مدیر و مسئول پروژه هستند و بنابراین انتظار می‌رود که همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حافظ جان تک تک اعضای پروژه باشند و اجازه ندهند که فرد یا افرادی با رعایت نکردن نکات بهداشتی به جان دیگر همکاران پروژه لطمه وارد کنند.

وی بیان کرد: طبیعتاً انتظار داریم با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد لازم صورت پذیرد و رفتار این افراد به صنوف ذی‌ربط و اتحادیه اعلام شود.

رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران در پایان اظهار امیدواری کرد که رفتارهای حرفه‌ای اعضای پروژه باعث تداوم تولید و نمونه‌ای همچون گذشته برای دیگر اصناف کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.