جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون»:

کرونا بسیار همه‌گیر شده است و عده‌ای با رعایت همه پروتکل‌ها باز هم مبتلا شده‌اند

حسن نجاریان

سینماپرس: حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» در واکنش به ابتلای زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه به کرونا در فرآیند تولید این سریال، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی در گفتگو با مهر درباره ابتلا به کرونا و درگذشت زنده‌یاد کریم اکبری مبارکه در روند تولید این سریال بیان کرد: این ماجرا برای ما بسیار تاسف برانگیز بود و خیلی ناراحت شدیم که فردی شریف و یکی از دوستانمان را از دست دادیم.

وی درباره اینکه چقدر در پروژه الزام عوامل به مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی رعایت شده است، بیان کرد: ما نزدیک ۹ ماه است درگیر کرونا و فیلمبرداری همزمان هستیم. از ابتدای شروع کرونا سعی کردیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم و پزشک یا بهیار داشته باشیم.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: کرونا بسیار همه‌گیر شده است و عده‌ای با رعایت همه پروتکل‌ها باز هم مبتلا شده‌اند.

وی درباره رعایت پروتکل‌ها توسط عوامل صحنه اظهار کرد: ما از عوامل صحنه تست گرفتیم، گریموری که خانم اسکندری را گریم می‌کرد و گریمور آقا هر دو تست‌هایشان منفی بود. کریم اکبری هم سر صحنه بود که پزشک با تب‌سنجی متوجه شد او حالش خوب نیست و بلافاصله از سر صحنه او را به منزل فرستادیم. از هفته پیش در منزل در حال استراحت بود که چند روز پیش به دلیل وخامت حالش او را در بیمارستان بستری کردند.

زنده یاد کریم اکبری‌مبارکه

نجاریان در پاسخ به اینکه در برخی از پروژه‌ها از جمله «جشن سر برون» شنیده شده که کمتر مراقبت‌های بهداشتی انجام می‌شود، عنوان کرد: ما مجبوریم و تلاشمان هم این بوده است که پروتکل‌ها را رعایت کنیم، همه تمام هزینه‌ها را هم پذیرفته‌ایم. استفاده از ماسک، الکل، دستکش و… ممکن است در برخی پروژه‌ها نباشد ولی ما رعایت کردیم. ضدعفونی وسایل، لوکیشن ها و… به صورت روزانه انجام می‌شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به درگذشت کریم اکبری مبارکه و تعطیلی گروه یادآور شد: به نظرم باید تلاش کنیم خانواده ایشان بتواند آرامش داشته باشد. ما برای احترام به وی، به مدت سه روز سریال را متوقف کردیم.

وی در پایان با اشاره به ساخت سریال و ادامه این شرایط گفت: تولید سریال احتمالاً تا یک سال دیگر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.