جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

مهران ملکوتی:

در حال حاضر ریسک کار کردن بالا رفته/شرایط برای تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها سخت شده است

مهران ملکوتی*

سینماپرس: مهران ملکوتی صدابردار سینما و تلویزیون ضمن تشریح فعالیت‌های اخیر خود، سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» را تجربه‌ای عجیب در کارنامه کارگردانی هومن سیدی توصیف می‌کند.

مهران ملکوتی صدابردار در گفتگو با مهر با اشاره به فعالیت‌های این روزهای خود گفت: در حال حاضر هیچ پروژه‌ای را برای تولید در دست ندارم، البته پیشنهادهایی داشته‌ام اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی بیان کرد: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا شرایط برای تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها سخت شده است، در واقع این ویروس تأثیر منفی در تولیدات داشته است، همچنین باعث کند شدن روند کار در سینما و تلویزیون شده است.

این صدابردار سینمای ایران تاکید کرد: در چنین شرایطی افراد با احتیاط بیشتری به سمت کار جدید می‌روند، چرا که اگر یک نفر هم کرونا داشته باشد، ممکن است دیگر افراد حاضر در یک پروژه نیز کرونا بگیرند و همین امر باعث تعطیل شدن پروژه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ریسک کار کردن بالا رفته و همین مساله سبب شده است که همه سینماگران شرایط فعلی را تحمل کنند تا بتوانند از این مرحله رد شوند.

ملکوتی در پایان با اشاره به اینکه سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی آماده نمایش است و از ۳ آذرماه منتشر می‌شود توضیح داد: این سریال شبکه نمایش خانگی یک اثر متفاوت در حوزه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی است، می‌توان این سریال را هم سطح سریال‌های خارجی دانست، هومن سیدی کارگردان این سریال، یک هنرمند خلاق و نوآور است که با جسارتی که دارد کارهای عجیبی در این سریال انجام داده است.

نظرات

  • مازیار شیخ محبوبی ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۶
    0 0
    من واقعا نمی دانم این گزارش را چگونه و چه زمانی تهیه کرده اید ....!!! اما باید بگویم همین الان این همکار و دوست مان چند ماه است که مشغول ضبط کار نمایش خانگی تینا پاکروان در شمال کشور و تهران است .....آخر این رفیق مان چطور می گوید کاری در پیش رو ندارم!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.