جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص)؛

پخش فیلم «محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی

سینماپرس: پخش فیلم «محمد رسول الله (ص)»، جشنواره فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان و مرور فیلم های شاهرخ خان از جمله برنامه های شبکه نمایش هستند که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) پخش می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، در کنداکتور این هفته شبکه نمایش می توان به پخش ۲ فیلم جدید و در بخش ژانر منتخب به فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان و مرور آثار شاهرخ خان اشاره کرد. همچنین در سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)، فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته فیلمساز فقید مصطفی عقاد از این شبکه پخش می شود.

در بخش فیلم های سینمایی و تله فیلم های ایرانی در ساعت ۱۳ این هفته به ترتیب از شنبه تا دوشنبه فیلم های «پیامک های آرزو»، «لیمو ترش»، «دیگه چه خبر؟» پخش می شود و در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» پخش خواهد شد. در ادامه هفته از چهارشنبه تا جمعه فیلم های «دست ها نگاه می کنند»، «زعفرانی» و «ناخواسته» در ساعت ۱۳ از این شبکه روی آنتن می روند.

همزمان با مناسبت های هفته جاری، باکس ساعت ۱۵ از تکرار فیلم کلاسیک شب قبل تغییر یافته و طبق کنداکتور ایام تابستان به پخش فیلم های سرگرم کننده اختصاص دارد. شروع فیلم های این بخش شامل پخش ۲ فیلم جدید «جنگل کوچک (تابستان، پاییز)» و «جنگل کوچک (زمستان، بهار)» در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ آبان ماه است که برای نخستین بار از سیما و از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

در ادامه فیلم های «بامبل بی»، «تنها در خانه ۳»، «هایلند پارک» و «سفر به تاریخ» فیلم های دیگری هستند که برای پخش از سه شنبه تا جمعه در نظر گرفته شده اند.

با به وجود آمدن سینما به‌ عنوان پدیده‌ای نوظهور، از همان دوران اولیه فیلم‌های کمدی روی پرده می‌رفته‌اند. بنابراین می‌توان ژانر کمدی را یکی از ژانرهای اولیه فیلم‌های سینمایی دانست که این شبکه در ژانر منتخب هفتگی خود به پخش منتخبی از آن می پردازد. از همین رو از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های «دور دنیا در هشتاد روز»، «سفر بخیر، آقای دیدز»، «مهمان مامان»، «خجالت نکش»، «شیشه پاک کن» و «شوالیه سیاه» ساعت ۱۹ از این شبکه پخش خواهند شد.

در بخش صحنه گران و مرور آثار هفته، شبکه نمایش به پخش فیلم هایی می پردازد که علاقه مندان و طرفداران زیادی در جهان دارد. این شبکه از شنبه تا جمعه به مرور آثار شاهرخ خان بازیگر نام آشنای سینمای هندوستان می پردازد که بیش از ۵۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامه خود دارد.

فیلم های منتخب این بازیگر «بیلو»، «گاهی خوشی - گاهی غم»، «قطار چنای»، «طرفدار»، «اسم من خان»، «دان ۱» و «ظاهر-زارا» هستند که به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند.

فیلم های دیگر این شبکه از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ به ترتیب «مردان سیاه پوش: بین المللی»، «سریع و خشن: هاپز و شاو»، «تولد یک ملت» (همزمان با ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)، «اژدهای پیت»، «پیشتازان فضا: فرای فضای ناشناخته»، «فراری» و «جایی برای پیرمردها نیست» هستند.

فیلم های کلاسیک این هفته به ترتیب «ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی»، «بازرس کلوزو»، «بادی علیه لوکاس»، «اوج اضطراب»، «به سوی غرب - بی کله ها»، «فرودگاه» و «شجاعان» هستند که مخاطبان می تواند در ساعت ۱ بامداد به تماشای آنها بنشینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.