چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

پرویز فلاحی‌پور:

هر قدر هم مراقبت کنیم نمی‌توانیم در سینما و تئاتر به صورت صد در صد پروتکل‌ها را رعایت کنیم

پرویز فلاحی پور

سینماپرس: بازیگر سریال «فرشتگان بی بال» گفت: «فرشتگان بی بال» به نوعی در متن خود نشان دهنده ایثار و فداکاری بخش سلامت و پزشکی کشور در ماه‌های گذشته است.

به گزارش سینماپرس، پرویز فلاحی‌پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال «فرشتگان بی بال» به کارگردانی «امیرحسین عنایتی» را با موضوع بیماری کرونا به پایان رسانده‌ام، اثری تامل برانگیز که در حال حاضر مراحل نهایی فنی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر سریال «فرشتگان بی بال»، سریال «خانه امن» ساخته احمد معظمی را نیز آماده پخش دارم، با توجه به آخرین صحبت‌های صورت گرفته این سریال در حال حاضر داخل کنداکتور پخش تلویزیون قرار گرفته و قرار است تا از آبان ماه سال جاری روی آنتن برود.

بازیگر سریال «فرشتگان بی بال» درباره سختی کشیدن فراوان پرستاران و پزشکان در ایام کرونا اظهار کرد: این سریال از قسمت پنجم خود کاملا به موضوع کرونا و مشکلات و معضلاتی که به وجود آورده می‌پردازد، شخصا با بازی در این سریال بیشتر از هر وقت با سختی و مرارت شغل پرستاران و پزشکان در دوران شیوع بیماری کرونا مواجه شدم.

وی در همین رابطه اضافه کرد: این سریال به نوعی در متن خود نشان دهنده ایثار و فداکاری بخش سلامت و پزشکی کشور در ماه‌های گذشته است. این سریال با موضوعی کاملا به روز ساخته شده، اما هنوز درباره زمان پخش آن صحبتی به عمل نیامده است.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره نقش خود در سریال «فرشتگان بی بال» اظهار کرد: قصه این سریال به نوعی پیش می‌رود که یکی از بستگان کاراکتری که من بازی می‌کنم کرونا می‌گیرد و من مجبور می‌شوم که به بیمارستان بروم و از نزدیک با وضعیت ناراحت کننده بیماران روبرو شوم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود افزود: علاوه بر این دو اثر برای همکاری در یک تله فیلم به مشهد دعوت شدم، منتها با اوج گیری موج سوم بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در این شهر فعلا همه چیز متوقف شده است و منتظرم تا با افت تعداد مبتلایان کار از سر گرفته شود.

بازیگر سریال «خانه امن» درباره تطعیلی سالن‌های سینما و تئاتر طی سه هفته جاری اضافه کرد: واقعیت امر کرونا شوخی بردار نیست، ما شاهد رکورد شکنی وحشتناک کرونا طی دیروز بوده ایم، خود من هم در پروژه‌هایی که مشغول بازی بودم چند نفری به بیماری مبتلا شدند، وقتی صحبت از جان انسان می‌شود از نظر من تعطیلی این دو هنر فعلا خالی از سود نیست. متاسفانه ما هر قدر هم مراقبت کنیم نمی‌توانیم در سینما و تئاتر به صورت صد در صد پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی در همین رابطه تصریح کرد: واقعیت امر عوامل سینما به تولیدات خود ادامه می‌دهند، اما دل من به حال تئاتری‌ها می‌سوزد و به شدت نگران آن‌ها هستم، تئاتری‌ها وضعیت بسیار بدی دارند، زیرا همان دستمزد کم همیشگی شان هم قطع شده و تا آنجا که می‌دانم همه حمایت‌ها از آن‌ها در حد حرف است و تاکنون هیچ حمایت درستی از آن‌ها به عمل نیامده است.

فلاحی پور وضعیت اخیر تئاتر را ناگوار خواند و خاطرنشان کرد: تئاتری‌ها نزدیک به ۹ ماه است که بیکار شده اند، اکثریت اهالی تئاتر شناخته شده نیستند و تمام فعالیتشان در همین رشته است و به همین دلیل ماه هاست هیچ درآمدی ندارند. اهالی تئاتر خانواده دار و اکثرا متاهل هستند، چه کسی مخارج آن‌ها طی ماه‌های گذشته را تامین کرده است. شاید تعطیلی به نفع کاهش کرونا باشد، اما نباید صنفی همچون تئاتر کامل فراموش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.