دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

شبکه هفت سیما؛

بیان تهدیدها و حقایق سرمایه گذاری در برنامه «سرمایه»

برنامه سرمایه

سینماپرس: رضایان گفت: برنامه «سرمایه» با نقد، بررسی و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف، از شبکه هفت سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، پرتو رضایان تهیه کننده برنامه «سرمایه» به خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برنامه «سرمایه» راه‌های مختلف سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مانند مسکن، بورس، طلا و ... را بررسی می‌کند و با نقد و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف، اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار می دهد.

وی ادامه داد: یک اتاق فکر داریم که از کارشناسان برجسته و مسئولان در این حوزه استفاده می‌کنیم. به هیچ عنوان از افرادی که اعتبار اجتماعی ندارند دعوت نمی‌کنیم. موضوعات را در جلسات مطرح و براساس رویدادهای هفته، از کارشناس مرتبط بهره می‌بریم.

رضایان عنوان کرد: برنامه ما در این مدت توانسته استقبال خوبی از طرف مردم داشته باشد. هدف ما این است که بتوانیم یک منبع معتبر برای ارائه حقایق و تهدیدهای این زمینه برای مردم باشیم. فقط به تهران اکتفا نکرده ایم و گزارش‌هایی از شهرهای دیگر هم در برنامه پخش می‌کنیم.

گفتنی است برنامه «سرمایه» به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.