شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

اصغر نقی زاده:

نزدیک به ۶۰ سالم است و دیگر نمی توانم فیلم های دفاع مقدسی کار کنم

اصغر نقی زاده

سینماپرس: بازیگر سریال های تلویزیونی گفت: این روزها در سریال «دادستان» مسعود ده نمکی در نقش سرباز نیروی انتظامی بازی می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، «اصغر نقی زاده» بازیگر سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی در گفت و گو با فارس، درباره حضور خود در آثار دفاع مقدسی در سینما و تلویزیون، گفت: در این سالها مردم من را به عنوان بازیگر دفاع مقدسی می شناسند و این را باور کردند.

وی ادامه داد: این موضوع هم خوب است و هم بد. خوبی اش به این دلیل است که بالاخره یاد بچه های رزمنده را زنده نگه داشتیم و بدی اش هم این است که یک بازیگر با چند بازی در این ژانر دیگر در این قالب می ماند و مدام نقش های این چنینی به او پیشنهاد می شود.

نقی زاده در ادامه نیز بیان داشت: الان هم که نزدیک به ۶۰ سالم است و دیگر نمی توانم فیلم های این چنینی کار کنم و کارهای غیر دفاع مقدسی هم دیگر به من پیشنهاد نمی شود.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که کدام یک از کارهایتان را بیشتر دوست داشتید؟ گفت: در سینما شما از نقطه ای شروع می کنید و به اوج می رسید و بعد از اوج پایین آمده و روی روال معمولی می افتید. من با فیلم مهاجر حرکتم را شروع کردم و با آژانس شیشه ای به اوج رسیدم و بعد روال معمولی را طی کردم. از کارهای شاخصم می توانم به آژانس شیشه ای، از کرخه تا راین، خوش رکاب، وضعیت سفید اشاره کنم.

وی درباره آخرین کار تصویری خود نیز گفت: ماه رمضان سریال زیر خاکی از من پخش شد و الان هم نقش کوتاهی در «دادستان» آقای ده نمکی دارم و در نقش سرباز نیروی انتظامی بازی کردم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.