شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

دهمین دوره تئاتر صاحبدلان؛

زمان بندی اجراهای «صاحبدلان» اعلام شد

دهمین دوره تئاتر «صاحبدلان»

سینماپرس: جدول کامل زمان بندی اجراهای مهر و آبان دهمین دوره تئاتر «صاحبدلان» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، از اول مهرماه اجراهای دهمین دوره تئاتر صاحبدلان آغاز شده و تا ۲۰ آبان ادامه دارد که در همین راستا ۲۳ اثر نمایشی در سه گروه صحنه‌ای، محیطی و خیابانی در تهران و استان‌های به صحنه می‌روند.

طبق جدول منتشر شده اجرای آثار نمایشی دهمین دوره تئاتر صاحبدلان از اول مهر ماه ۹۹ مصادف با چهارم صفر ۱۴۴۲ هجری قمری با سه اجرای «شبیه سردار»، «دمام نوازی» و «فقط بخاطر تو» در محوطه تئاتر شهر و «او می‌آید» در ایلام آغاز به کار کرده است.

در ادامه اجرای نمایش «در عاشورا» به کارگردانی مهدی مقیمی از شب گذشته ۴ مهر مصادف با ۷ صفر آغاز شد و تا ۱۱ مهر ۱۴۴۲ در محوطه تئاتر شهر ادامه خواهد داشت.

در جدول اجرای دهمین دوره تئاتر صاحبدلان در بازه زمانی اول مهر تا ۲۰ آبان ۲۳ اثر نمایشی «آسمانی دیگر»، «او می آید»، «ایستاده چون سرو به تماشای خورشید»، «برقع»، «پولکه گردانی آذربایجان»، «خون رقصه»، «در عاشورا»، «دقایقی با رضا»، «دمام نوازی»، «زبان اشاره»، «ژنرال خورشید»، «سرخ او»، «سوگنامه»، «شبیه سردار»، «شور و شعور»، «فقط بخاطر تو»، «کابوس هایی که خواستند رویا شوند»، «کوچه نقاش ها»، «مجنون لیلی»، «نجوای عزازیل»، «ننه سربخش»، «وقتی سخو می شمارد» و «هشت» به صحنه می‌رود.

جدول اجراهای تئاتر صاحبدلان را اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.