شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

به کارگردانی «مسعود ده نمکی»؛

«دادستان» راهی خارج از کشور می شود

سریال «دادِستان»

سینماپرس: محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال دادستان از تصویربرداری این سریال در یکی از کشورهای خارجی خبرداد.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگاران جوان، درخصوص زمان پخش سریال گفت: سریال دادستان در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و هنوز شبکه و زمان پخش آن مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه سریال دادستان به وقایع روز می‌پردازد و برشی از تاریخ معاصر است، گفت:در این سریال وقایعی مانند حمله داعش به مجلس به تصویر کشیده است.

تهیه کننده سریال دادستان درباره المان‌های این سریال برای جذب مخاطب جوان و نوجوان بیان کرد: شخصیت‌های اصلی مطالبه‌گر ما در مسائل اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی، جوانان هستند که جنبشی را ایجاد کردند و مبارزه می‌کنند، کسانی که بدون وابستگی سیاسی به دنبال عدالت‌خواهی واقعی هستند و تلاش می‌کنند به هدف خودشان برسند.

پرلوکیشن ترین سریال سیاسی /دادستان اواخر مهر ماه راهی خارج از ایران می شود

وی افزود: در کنار آن قصه ما روایت می‌شود و فسادهای اقصادی بررسی می‌شود و اتفاقات دیگر که باید در سریال مشاهده کنید. به نظر می‌رسد سریال دادستان کار متفاوتی است که نسبت به آثار قبلی آقای ده‌نمکی این کار بسیار متفاوت است.

خزاعی اظهار کرد: همین تفاوت باعث شد که من در کنار این کار حضور داشته باشم. البته تاثیرگذاری قصه‌های دادستان برای جوانان و مردم و در کنار پرداختن به قصه‌های تاریخ معاصر و موضوع اصلی سریال که عدالت‌خواهی است اهمیت ویژه‌ای دارد.

پرلوکیشن ترین سریال سیاسی /دادستان اواخر مهر ماه راهی خارج از ایران می شود

وی افزود: زمانی که سریال به من پیشنهاد شد، فیلم‌نامه را خواندم، در داستان فضاهایی بود که من دوست داشتم. البته در آن زمان قرار بود سریالی برای تلویزیون در لبنان بسازم که عقب افتاد و پیشنهاد این سریال را که دغدغه روز بود، پذیرفتم.

تهیه کننده «به وقت شام» بیان کرد: زمانی که ما قلاده های طلا و به وقت شام را ساختیم اتفاقاتی در جامعه افتاده بود و مردم منتظر یک مطالبه‌گری و اثری در این فضا بودند. سریال دادستان هم در حقیقت خواسته‌ها و سوژه‌هایی دارد که مردم درخواست دارند.

پرلوکیشن ترین سریال سیاسی /دادستان اواخر مهر ماه راهی خارج از ایران می شود

این تهیه کننده درباره انتخاب بازیگران سریال دادستان گفت: ۲۰ بازیگر مطرح در کنار ۱۰۰ بازیگر تئاتر انتخاب شده اند که نشان می‌دهد دادستان کار پربازیگری است.

وی افزود: ما در سریال دادستان ۱۰۰ لوکیشن داریم که تا ۲۰ مهرماه تصویربرداری در ایران تمام می‌شود و قسمت‌هایی از این سریال در یکی از کشورهای خارجی ضبط می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.