شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

سینمای جهان؛

خرید «گیلاس» توسط کمپانی اپل

کمپانی اپل

سینماپرس: کمپانی اپل فیلم درام جنایی برادران روسو با نقش آفرینی تام هالند را خریداری کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، با قراردادی ۴۰ میلیون دلاری، کمپانی فیلم‌های اورجینال اپل، حقوق انتشار جهانی فیلم سینمایی «گیلاس» را خریداری کرد.

این اثر که از فیلم‌های مورد انتظار امسال است، جدیدترین فیلم سینمایی آنتونی و جو روسو بعد از فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» است. در این فیلم تام هالند و سیارا براوو نقش آفرینی می‌کنند که اوایل سال ۲۰۲۱ از سوی اپل تیوی پلاس منتشر خواهد شد.

«گیلاس» اقتباسی از یک رمان پرفروش به نویسندگی نیکو واکر است که در واقع داستان خود را روایت کرده است.

این فیلم سینمایی داستان یک پزشک جنگی با بازی تام هالند را روایت می‌کند که از جنگ باز می‌گردد؛ او به اختلال اضطراب مبتلا شده و به همین خاطر دست به سرقت از بانک‌ می‌زند.

فیلم سینمایی «گیلاس» جدیدترین محصول مهمی است که توسط سرویس استریم اپل خریداری شده است. این شرکت پیش از این حقوق انتشار جهانی فیلم‌های سینمایی «روی صخره» به کارگردانی سوفیا کاپولا با بازی راشیدا جونز و بیل موری و «آسمان همه جاست» با بازی چری جونز و جیسون سیگل را خریداری کرده بود.

قرار است «قاتلان ماه کامل» فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو و «آزادی» به کارگردان آنتونی فوکوا و بازی ویل اسکیت هم از سوی این شبکه منتشر شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.