شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

ششمین مسابقه عکس سینمای ایران؛

داوران مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند

داوران ششمین مسابقه عکس سینمای ایران

سینماپرس: شهاب‌الدین عادل، غوغا بیات و رضا مهاجر داوران ششمین مسابقه عکس سینمای ایران هستند.

به گزارش سینماپرس، شهاب الدین عادل، غوغا بیات و رضا مهاجر ششمین مسابقه عکس سینمای ایران را داوری می‌کنند.

شهاب‌الدین عادل، عکاس، مستندساز، پژوهشگر و استاد سینما و عکاسی و عضو هیئت علمی دانشکده سینما تئاتر است. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک است و دوره کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش هنر را در دانشگاه هنر گذراند. عادل طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ ریاست دانشکده سینما تئاتر را بر عهده داشت و از سال ۱۳۹۷ نیز این سمت را عهده‌دار است.

غوغا بیات (عکاس و نویسنده)، فارغ التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما در رشته عکاسی و گرافیک است. او در بیش از بیست فیلم سینمایی از جمله «عروس»، «دو زن»، «دایره» و ... فعالیت داشته است. برپایی چهار نمایشگاه انفرادی در گالری گلستان، گالری آریانا و شرکت در بالغ بر بیست و شش نمایشگاه گروهی در ایران، سوئد، ترکیه و کانادا، داوری پنجمین دوره جشنواره زنان و زندگی شهری (۱۳۹۲)، داوری بخش مواد تبلیغی چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۴)، داوری دومین دوره جشن عکاسان سینمای ایران (۱۳۹۵)، داوری اولین دوره جشنواره عکس کیش (۱۳۹۷) بخشی از کارنامه هنری اوست.

رضا مهاجر هم فعالیتش را به عنوان عکاس و مدیر فیلمبرداری در سینما آغاز کرد. هامون، روز باشکوه، سارا، دو نیمه سیب و  تجارت از جمله فیلم‌هایی است که مهاجر عکاسی آن را به عهده داشته است.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشن عکاسان سینما برگزار نمی‌شود. برگزاری این دوره از مسابقه به صورت غیرحضوری است. ارسال آثار و فرم مربوط به دبیرخانه صورت پذیرفته است و اعلام عکاس برگزیده و اهدای تندیس مسابقه عکس، از طریق سایت‌های خبری، نشریات و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.