جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

علی ژکان:

باید منتظر بمانیم و ببینیم که مناظره و مشاجره‌ها میان نهادهای دولتی چه زمانی به سرانجام می‌رسد

علی ژکان

سینماپرس: علی ژکان ضمن گلایه از بلاتکلیفی موچود در فرآیند تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی، از بی‌پاسخ ماندن درخواستش برای پروانه ساخت سریال «بازی خانه» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، علی ژکان تهیه کننده و کارگردان سینما که چندی پیش خبر از بلاتکلیفی پروانه ساخت سریالش برای عرضه در شبکه نمایش خانگی به دلیل اختلافات میان ارشاد و صداوسیما خبر داده بود، در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: قرار بود یک سریال شبکه نمایش خانگی با نام «بازی خانه» را جلوی دوربین ببرم که بعد از درخواست مجوز ساخت آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام شد که تلویزیون باید این مجوز را صادر کند.

وی بیان کرد: به صدا و سیما که درخواست پروانه ساخت دادیم آنجا نیز اعلام شد هنوز هیچ خبری نیست و مشخص نیست روند صدور پروانه ساخت تولیدات شبکه نمایش خانگی چگونه است، به همین دلیل است که و من و تعداد دیگری از هنرمندان در این انتظار هستیم که مجوز ساخت برای سریال‌های خود دریافت کنیم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که این مناظره و مشاجره‌ها میان نهادهای دولتی چه زمانی به سرانجام می‌رسد تا ما بدانیم که از چه نهادی باید مجوز ساخت دریافت کنیم و ما بتوانیم پروژه‌های خود را جلوی دوربین ببریم.

وی بیان کرد: در شرایطی که شیوع بیماری کرونا سبب شده است که شرایط اقتصادی و کار به خصوص در حوزه هنر دچار مشکل شود، همان چند نفری که می‌خواهند در این شرایط کار کنند، دچار بلاتکلیفی و ندانم کاری‌های مدیریت‌های دولتی شده‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا» در پایان گفت: «بازی خانه» یک سریال اجتماعی است که یک داستان معاصر و بروز دارد و قرار است در ۲۶ قسمت ساخته شود، البته این را هم باید بگویم این ۲۶ قسمت در یک فصل قرار دارد. تعدادی از بازیگران را برای حضور در این سریال در نظر گرفته‌ام که البته بعد از دریافت پروانه ساخت باید با آنها وارد مذاکره شوم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.