چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

در شبکه دو سیما؛

راه‌های ترک سیگار در برنامه «مکث»

برنامه مکث

سینماپرس: سی و چهارمین قسمت از سری سوم برنامه مکث چهارشنبه شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، در هفته پنجم از فصل جدید برنامه «مکث» که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده، سپند امیرسلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه امیرسلیمانی میزبان رضا سلیمانی است. سلیمانی که خود زمانی به استعمال دخانیات اعتیاد داشت، پس از ترک آن تابحال به هزار نفر کمک کرده است تا سیگار را برای همیشه کنار بگذارند. سلیمانی معتقد است ترک سیگار کارچندان سختی نیست بشرط آنکه تصمیم جدی باشد و راهکارهای لازم را بدانیم.

سپند امیرسلیمانی که سال‌ها به استعمال دخانیات اعتیاد داشت با راه‌کارهای همین مرد سیگار را برای همیشه کنار گذاشت و به گفته خودش حالا احساس سلامت و آرامش بیشتری دارد. اگر خودتان یا یکی از عزیزان و دوستانتان دخانیات مصرف می‌کند حتما برنامه امشب "مکث" را ببینید تا به این باور برسید که ترک سیگار کار سختی نیست و شما هم می‌توانید آن را کنار گذاشته و یا به عزیزان و دوستانتان برای ترک دخانیات کمک کنید.

گفتنی است سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب از شبکه دو سیما ضبط و پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.