سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

پوران درخشنده:

«هیس پسرها گریه نمی‌کنند» دغدغه مهم من در زندگی است!

پوران درخشنده در تشییع پیکر مرحوم علی معلم

سینماپرس: کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» گفت: به امید خدا فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» قطعا طی پاییز امسال کلید می خورد، تمام تلاشم از ابتدا این بوده که فیلم را در فصل پاییز بسازم زیرا لازمه قصه است.

به گزارش سینماپرس، پوران درخشنده در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مراحل ساخت آخرین اثر خود با نام «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: خوشبختانه بعد از سالها تلاش و صبوری و با جذب سرمایه مورد نیاز برای ساخت اثر، فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» وارد مرحله پیش تولید شده است.

وی درباره احتمال حضور «شهاب حسینی» در فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» افزود: شهاب حسینی این روزها بسیار مشغله دارد و من هم دیگر تصمیمی برای حضور وی در این فیلم ندارم، در حال حاضر چندین جایگزین برای وی انتخاب کرده ام، منتها هنوز ابتدای پیش تولید هستیم و به امید خدا به زودی به گزینه نهایی خواهیم رسید.

کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» در همین راستا ادامه داد: نقش اصلی فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» که قرار بود شهاب حسینی آن را بازی کند نقش یک فرد دردکشیده است و باید بازیگر توانمندی برای حضور در این کاراکتر انتخاب کنم. فعلا در قبال هیچکدام از بازیگران به گزینه قطعی نرسیده ام.  

وی درباره زمان کلید خوردن فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» اظهار کرد: به امید خدا این فیلم قطعا طی پاییز امسال کلید می خورد، تمام تلاشم از ابتدا این بوده که فیلم را در فصل پاییز بسازم زیرا لازمه قصه است، اگر جشنواره فیلم فجر برگزار شود و ما هم بتوانیم فیلم را به این جشنواره برسانیم، احتمال حضورم در فجر امسال هم زیاد دور نیست.  

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» درباره نهایی شدن ساخت این فیلم پس از سالها ادامه داد: این فیلم دغدغه مهم من در زندگی است، برای ساخت آن پنج سال دوندگی کردم و جنگدیم و این تلاش را تا به امروز هیچگاه کنار نگذاشته ام، بدون شک «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را با عشق و با ایمان قلبی‌ام خواهم ساخت. این فیلم برای من درجه اهمیت بسیار بالایی دارد و سعی می کنم بهترینم را در آن بگذارم.  

وی ادامه داد: ساخت فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» بار بزرگی روی دوش من بود، امروز و با شروع پیش تولید احساس می کنم این وظیفه و بار سنگین کم کم از شانه هایم برداشته می شود.  

درخشنده با اشاره به پروژه بعدی خاطرنشان کرد: به امید خدا «سارا عروس کرونا» را بلافاصله و به محض پایان فیلمبرداری و ساخت «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» تولید می کنم، آن فیلم موضوع بسیار مهمی دارد که باید به آن پرداخته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.